Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Kun for de seje løbere.
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Maraton og 1/2 maraton
 Kun for de seje løbere.
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 18/12/2005 :  17:54:58  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle seje løbere.
Jeg vil lige minde jer om at vi afvikler Kalundborg Vinter Marathon den 15-01-06.Til jer som deltog sidste gang,vil jeg lige sige at vi er klar med Marathon rouladen igen når i er kommet i mål.Ruten er som sidste år lagt med nogle dejlige bakker ud mod Røsnæs mod Sejerø bugten,og det er en halv marathon rute som løbes 2 gange for hel marathon.
Vi håber der er mange løbere som er i god form her i vinter,og mener de kan klare en hård halv eller hel marathon,og da vi kun har de 2 distancer,er det fordi vi gerne vil lave et hyggeligt arrangement for de få seje løbere der er i landet,så mød op og deltag i et af de få løbsarrangementer der er om vinteren,vi gør hvad vi kan for at gøre dagen hyggelig.
Der er mulighed for billig overnatning 300 meter fra start og mål,klik på Hostel på vores hjemmeside.www.5-taarns-marathon.dk
Alle løbere ønskes en rigtig God Jul og et godt løbe Nytår.
Hilsen Majbritt og Jørn. 5 Tårns Motion

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP

ThomasSoerensen
Æresmedlem

Doha, Qatar
posteringer 286

Skrevet - 21/12/2005 :  10:03:48  Vis profil  Besøg ThomasSoerensen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg regner med at være der. Til en hel.

Vi ses.

Marathonløber
læs min løbeblog på http://marathonthomas.blogspot.com
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 11/01/2006 :  20:09:15  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Vejrudsigten tegner godt..så..på gensyn søndag !

Tor ;)

Tomorrow is the promise to no one.
Til toppen af siden

grand
Æresmedlem

Albertslund
posteringer 249

Skrevet - 11/01/2006 :  21:48:37  Vis profil  Besøg grand's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg håber I får et rigtigt godt løb i Kalundborg .

Og så en lille (t)anke -
Alle løbsarrangørers største problem er at få annonceret deres løb. Nogle har været så heldige/dygtige at få et samarbejde med en avis og dermed sikret en god eksponering. De fleste klarer sig med brochurer, hjemmesider og diverse løbskalendere, herunder Dourun's kalender på denne sider.
Alternativt kan man så reklamere her på pladsen, men det er vel egentlig ikke meningen med Forum - eller..
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 12/01/2006 :  07:50:41  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det er det muligvis ikke. Men jeg synes, der er forskel på de forskellige løb. Jørn i Kalundborg har ikke det samme budget som Sparta eller SNIK. Derfor synes jeg, at små løb som Vintermarathon gerne må give et pip...det bliver jo sikkert et super løb til glæde for de deltagende.

Giv lidt plads, hvad.

Tor

Tomorrow is the promise to no one.
Til toppen af siden

grand
Æresmedlem

Albertslund
posteringer 249

Skrevet - 12/01/2006 :  14:13:48  Vis profil  Besøg grand's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Torr - jeg giver dig ret. Lidt for emsigt fra min side

quote:
Oprindelig indsendt af Torr

Giv lidt plads, hvad.

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page