Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Socialmarathon vel overstået, fed tur !!!.
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Maraton og 1/2 maraton
 Socialmarathon vel overstået, fed tur !!!.
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 31/12/2005 :  17:59:12  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle løbere.
Ja så er det kun et par timer siden vi kom hjem til Kalundborg,efter at have deltaget i et kanon arrangement,men jeg er godt nok lidt øm i benene,det var lidt anstrengene at løbe ude på Amager fælled,men det hjælper jo meget at man løber sammen med så mange glade og positive medløbere.
Det var første gang at løbet blev afviklet på denne skønne rute,hvor man fik set meget af Amager,som os fra landet ellers ikke ville få at se,jeg håber at det bliver samme rute til næste år.
Det var 5 gang at jeg deltog,og det indbragte en dejlig løbe T-Shirts,og så kan man jo være stolt af at man har været med til at løbe over en ½ million hjem til Rigshospitalets Børneafdeling,stor ros til arrangørerne.
Min kone og jeg vil hermed sige tak til alle løbere og hjælpere i hele landet for et rigtig godt løbeår,og ønske jer alle et GODT NYTÅR. Mange Hilsner Majbritt & Jørn.
www.5-taarns-marathon.dk

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 31/12/2005 :  19:32:51  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, det var cool nok...ganske hårdt og ganske koldt !

Skulle man foreslå en lille forbedring til løbet, så kunne de godt have lagt en rutekort på deres net, så man kunne studere ruten på forhånd.

Godt nytår og på gensyn i Kalundborg om 15 dage.

Tomorrow is the promise to no one.
Til toppen af siden

lohdal
Rutineret medlem

Malmø
posteringer 53

Skrevet - 01/01/2006 :  09:49:12  Vis profil  Besøg lohdal's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg vil give både JP of Torr ret, det var et fantastisk arrangement i går. Jeg er dog glad for, at jeg "kun" løb den halve, da flere af marathonløberne fortalte om de store snemængder på fælleden, men som der står på hjemmesiden, "Der løbes uanset vejret" . Og hvilken oplevelse det var at løbe forbi operahuset.

Der er kun en ting at sige - Vi ses til næste år !!!
Til toppen af siden

lohdal
Rutineret medlem

Malmø
posteringer 53

Skrevet - 01/01/2006 :  09:50:43  Vis profil  Besøg lohdal's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg mener selvfølgeligt I ÅR
Til toppen af siden

F_OX
Stjernemedlem

Ballerup
posteringer 104

Skrevet - 01/01/2006 :  11:14:06  Vis profil  Besøg F_OX's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Osse herfra Ballerup skal der lyde en tak for den smukke tur.
Jeg havde ønsket vintervejr - og det fik vi -
en skøn vintertur.
Benene var trætte til sidst og Camelback'en
var unægtelig blevet tungere og tungere.
MEN VI GJORDE DET !!!
og vi gør det til næste år igen.
Tak til både arrangører og løberene på hold 3.45
for god disciplin på holdet.

Med stor hilsen
JAN
(Fartholder på 3.45)

PS! Tak osse til få deltagere på Ultra-SocialMarathon
det gav en dimension mere (ialt 50,3km).
Til toppen af siden

Sjøgreen
Rutineret medlem

posteringer 58

Skrevet - 01/01/2006 :  12:19:40  Vis profil  Besøg Sjøgreen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Alle Socialløbere

Jeg vil takke for den rigtige gode stemning der var igår, vi har brugt meget til til at forbedre ruten fra siste år og føler det er lykkedes.
Vi lover ikke sne til næste år men vi håber.
Selvfølgelig vil vi prøve at forbedre løbet, men det er løberne og jeres indstilling der gør det til hvad det er.
28 maj søndagen efter Københavns marathon vil checken blive overrakt til Rigshospitalet, og ved den lejlighed vil der blive arrangeret et 5 km løb i Fælledparken kr 50 hvor alle pengene "bæres" direkte over til Riget, der vil samtidigt blive arrangeret hyggedag, med Bubber, Poul Erik Høyer m.v.
På denne dag håber vi rigtig mange af Socialmarathonløberne dukker op for at strække benene efter Københavns Marathon.
Tak for de pæne ord her på siden.

Med venlig nytårshilesn

Steen Sjøgreen
Socialmarathon

Til toppen af siden

Pathfinder
Stjernemedlem

København S
posteringer 112

Skrevet - 01/01/2006 :  13:46:42  Vis profil  Besøg Pathfinder's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle

Jeg vil også sige mange tak for et rigtig godt arrangement i går. Det var min anden social marathon, og jeg er klar igen til næste nytårsaften.

Og tak til fartholderne på hold 3.45. Det gjorde i super godt!

Godt nytår til alle :-)

Jesper
Til toppen af siden

Pouline
Rutineret medlem

Jersie Strand
posteringer 64

Skrevet - 02/01/2006 :  09:55:15  Vis profil  Besøg Pouline's hjemmeside  Svar med kopi af besked
JO, det var et godt løb - også ½ maratonen! Fantastisk arrangement! Jeg har allerede skrevet en meget rosende anmeldelse, der bliver hængt op på løbeklubbens opslagstavle. Jeg er glad for at have deltaget på trods af for lidt træning de sidste 3 uger! Tak til fartholder Kim på 2.15 - holdet for et overkommeligt tempo
Eneste råd herfra: oplys lidt tydeligere om, at det ikke er en god ide at deltage hvis man løber 7-8 km/t. I den langsomme ½ maraton gruppe oplevede vi nogle stykker, der var meget bagud allerede efter 3k!

Man skal vælge sine kampe med omhu....
Til toppen af siden

run forrest run
Æresmedlem

posteringer 507

Skrevet - 02/01/2006 :  10:38:06  Vis profil  Besøg run forrest run's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg vil også gerne tilslutte mig de rosende ord om årets socialmarathon.

Som fartholder på 3:45 holdet var det en spændende udfordring at skulle holde styr på en masse positive løbere samt at finde vej. Jan og jeg var 3 dage forinden blevet bedt om at erstatte Eva (fartholder fra sidste år) pfa sygdom og jeg var lidt nervøs ved tanken. Men som løbet skred frem gik det bedre og bedre og jeg kunne slappe lidt mere af. Det blev (som løberne på 3:45 nok kan huske) til en omvej gennem afgangsterminalerne i lufthavnen som en lille ekstra "sløjfe" på turen. Selvom vores kære kortholder (Elo) faldt fra på sidste halvdel, fik vi fundet vejen hjem til et velfortjent bad og en masse lækkerier. Tak til alle på 3:45 holdet for "god ro og orden" (haha) og et dejligt humør.

Sidste år var jeg meget skuffet over ruten, men Steen havde virkelig gjort et flot arbejde med at stykke en flot og afvekslende rute sammen. Jeg håber at 2006 ruten bliver en gentagelse

Husk nu at træne lidt ekstra op til næste socialmarathon, så vi bliver flere end 4 (som i 2005) på ultra-socialmarathon´et fra Hovedbanen. Distancen kan læses i F_OX´s indlæg under samme emne.

Rigtig godt nytår

Gomez
http://medlem.jubii.dk/ultrarunning/
Til toppen af siden

Snapstinget
Rutineret medlem

posteringer 43

Skrevet - 06/01/2006 :  20:08:11  Vis profil  Besøg Snapstinget's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Pauline ... det er lidt uretfærdig at klantre folk som "kun" løbe 7-8 km/t: udgangstempoet på den langsomste gruppe var mellem 5.10 og 5.35 pr km indtil første vanddepot. Og som man ved: hvis man starter for hurtigt, så er man meget hurtigt helt færdig ... Og der var ingen, der skrev på websiden, at man skulle partout være inkarneret marathonløber for at kunne følge med. Så fy da.

Men når det er sagt: løbet var en stor oplevelse. Jeg havde fotoapparatet med og snart sender jeg en CD med billeder til Amager Motions formand M/K således at resulaterne kan ses på nettet et eller andet sted. Til 3.45 og 4 timers grupperne: jeg fik nogle fabelagtige billeder fra Amager Strandpark med begge grupper. Ikke nogle individuelle billeder, men meget stemningsfulde. Hvis man mener at man var måske med, så lad mig høre på begyndertraener@hotmail.com. Så mailer jeg de billeder jeg har. Og fra 4.30 gruppen: ligeledes, isæer fra Kalvebodfælleden.

Som sagt, en stor oplevelse. Bortset fra de sidste 6-7 km som var ret kedelige. Ellers: enestående.
Til toppen af siden

Snapstinget
Rutineret medlem

posteringer 43

Skrevet - 07/01/2006 :  13:39:20  Vis profil  Besøg Snapstinget's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Pouline - ved gennemlæsning kan jeg se at du mente ½ marathon. Undskyld. Men alligevel ...
Tiderne på de første km med den langsomste marathongruppe var: 5:37 5:16 5:28 5:32 5:34 5:30 (derefter er mine S625X tider upålidelige pga det spændende terræn)
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page