Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Elbtunnel marathon
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Maraton og 1/2 maraton
 Elbtunnel marathon
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 26/01/2006 :  11:54:46  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Er der nogen, der skal til Elbtunnel marathon ? Det skal jeg nemlig, det bliver sjovt ;)

http://www.100marathon-club.de/100mc02/html.php?site=Elbtunnel%20Marathon&sitename=Elbtunnel%20Marathon&PHPSESSID=3d2e11811fc052c5a47b91e26f948b92

Tor ;)

Tomorrow is the promise to no one.

løbforsjov
Stjernemedlem

Tilst
posteringer 196

Skrevet - 26/01/2006 :  11:57:32  Vis profil  Besøg løbforsjov's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, det skal jeg.

Jeg deltager for 7 år i træk.
Man bliver godt rundtosset...48x rundt.

Mvh. Kent
Til toppen af siden

fv-amokaalborg
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 118

Skrevet - 26/01/2006 :  12:51:05  Vis profil  Besøg fv-amokaalborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det skal jeg også.

3 gang i træk.

Et rigtig sjovt løb med kun 300 løbere og allerede efter 2-3 omgange henter man de første med en omgang, det er en rigtig sjov måde at løbe på, hvor man hele tiden møder nye løbere.

Vi ses dernede.

Husk Danmarkstrøjen

Fv-Amokaalborg
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 26/01/2006 :  13:28:56  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det bliver hyggeligt.Du kommer sikkert til at passere mig et par gange undervejs ;)

quote:
allerede efter 2-3 omgange henter man de første med en omgang,

Tomorrow is the promise to no one.
Til toppen af siden

ksm
Æresmedlem

Ry
posteringer 231

Skrevet - 26/01/2006 :  18:41:47  Vis profil  Besøg ksm's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg deltager også (2.gang)

Jeg er ligeglad med tiden, bare jeg kommer før Kent

Sidste år var der problemer med "tidtagningen", hvilket bevirkede at jeg løb 2 ekstra runder for at være sikker på at det blev en Marathon !!

Der var ligeledes mangel på bananer var der nogle som nævnte, men det gør ikke mig noget. Det er ikke min favoritspise.

Fordelen ved dette løb er at man løber i tørvejr og vindstille.

Ser frem til årets 1. Marathon

Kim Smitt
Til toppen af siden

ove amager
Stjernemedlem

dragør
posteringer 86

Skrevet - 26/01/2006 :  19:14:49  Vis profil  Besøg ove amager's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej
God fornøjelse dernede, man kan jo godt være lidt misundelig og kunne overveje at prøve det næste år.
Jeg er lidt nysgerrig og da I taler om at indhente hinanden relativt hurtigt, hvad er så tiderne dernede. Er det de normale marathontider eller er de hurtigere eller langsommere?
Hej fra Ove
Til toppen af siden

hannekamp
Stjernemedlem

Denmark
posteringer 80

Skrevet - 26/01/2006 :  19:49:55  Vis profil  Besøg hannekamp's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej
må indrømme at jeg ikke er nogen ørn til tysk.
Har været inde på siden flere gange men kan ikke se tidspunkt for løbet. Går ud fra det må være snart..
Hvor i Tyskland er det og kan man stadig nå at melde til? Plejer I at få erindringsmedalje?
Hanne
Til toppen af siden

fv-amokaalborg
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 118

Skrevet - 27/01/2006 :  08:36:39  Vis profil  Besøg fv-amokaalborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Hanne og Ove.

Til dig Hanne kan jeg oplyse, at løbet er søndag d. 29.01.2006 kl. 11.00. Jeg mener at det er for sent at tilmelde sig.

Til dig Ove kan jeg sige, at den er lige så hurtig som en almindelig marathon, men det selvfølgelig kræver lidt at overhale, da man hele tiden skal op og ned af et fortov. Men alt i alt en sjov tur som kan anbefales, da man møder mange af de samme løbere og tilskuere flere gange.

FV-amokaalborg
Til toppen af siden

Thomas-v
Stjernemedlem

Silkeborg
posteringer 135

Skrevet - 27/01/2006 :  09:37:31  Vis profil  Besøg Thomas-v's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Er der ikke nogen der kan forklare lidt mere om Elbtunnel løbet.
Hvornår er det og hvordan forgår det helt præcist

Lukker de en bane i tunlen og så løber man en rundstrækning, eller hvad

Thomas

Alt er muligt, for den som bærer viljen i hjertet
Til toppen af siden

fv-amokaalborg
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 118

Skrevet - 27/01/2006 :  11:14:57  Vis profil  Besøg fv-amokaalborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Thomas.

Der er flere elbtunneller og dette foregår i en af de små af slagsen. Den ligger tæt på Reberbahnen og der er to paralle tunnelrør. De har hver 2 fortov og en kørebane med en bredde svarende til en bil. For at komme ned i tunnelrøret skal man enten gå ned af trapper eller tage en elevator. Bilerne bliver også kørt ned i røret og op igen via en bilelevator.

Man skal løbe 48,5 omgange, svinge i alt 97 gange til venstre, hvilket kan være lidt belastende, da der er tale om ret skarpe sving, da der mellem de to bil baner maks er 4-5 meter. Der er et enkelt væskedepot, som du møder for hver omgang og så skal du kunne holde styr på dine omgange, men ellers har du også chip på skoen. Der er ikke så meget at se på *gg* andet end kakler, tilskuere og de løbere man møder på ruten.

Det er et godt løb for psyken og kan mægtig godt lide det, da jeg er i den heldige situation at jeg overhalder mange løbere flere gange og derfor er en anden måde at løbe på end et almindeligt løb, hvor man kun overhaler få løbere / bliver overhalet af få løbere.

Håber dette giver lidt indsigt.

Fv-amokaalborg
Til toppen af siden

løbforsjov
Stjernemedlem

Tilst
posteringer 196

Skrevet - 27/01/2006 :  11:51:51  Vis profil  Besøg løbforsjov's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Til dig FV-Aalborg. Løbet starter kl.11.30.

og til jer andre:

Yderligere oplysninger om løbet kan ses her:

http://www.wirinderlausitz.de/ham/ham.html

Mvh. Kent

Til Kim Smitt..du bliver klogere.
Til toppen af siden

fv-amokaalborg
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 118

Skrevet - 27/01/2006 :  13:06:48  Vis profil  Besøg fv-amokaalborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Kent.

Takker, men havde opdaget det
Til toppen af siden

ksm
Æresmedlem

Ry
posteringer 231

Skrevet - 30/01/2006 :  20:56:08  Vis profil  Besøg ksm's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Kent

Hvem var den klogeste ???

Kim Smitt
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page