Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Sol og sommer i Stockholm M. 2006
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Sol og sommer i Stockholm M. 2006
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 03/06/2006 :  20:09:01  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Der er dage, hvor tingene ikke lykkes. Og så er der helligdage

I dagens marathonløb i Stockholm var rammen perfekt...fantastisk solskinsvejr, varmt (alt for varmt, faktisk) og flot kulisse i den flotte hovedstad...masser og atter masser af tilskuere, gode bands, sambapiger...og en helt afspærret rute, hvor der efter den indledende trængsel de første 7-8 km virkelig er god plads. Ruten er fuld af flotte sights i Stockholm og nærhed, man ser vel alle de væsentlige attraktioner (Victoria Silverstedt undtaget, måske...). Altså, et super løb rent løbsteknisk.

Personligt gik det ikke så godt...noget er gået galt i madplanen, for min mave udviklede sig til en gæringstank og jeg mistede fuldstændigt trådet. For förste gang i et motionsløb var jeg nødt til at gå 'dyrt' på toilettet...det hjalp lidt, men tiden var allerede skredet så meget, at det bare var tilbage at acceptere situationen og nyde turen alligevel. Gå-turen. Mine sko brød nemlig også sammen...så det var med ret store smerter, når jeg løb. Nu er farmand her kvæstet..og I kan godt ringe til NASA og Lotto Bundsgaard og sige, at der ikke bliver fyret missiler af herfra lige med det første

Stor respekt iövrigt til Kim Schmitt + 'hjælper' (jeg fik ikke navnet) for at gennemføre løbet i Duracell-kanin dragterne...tag den, Kent !! RESPEKT !!

God pinse til alle,

Tor

Just do it !

shortrunner
Stjernemedlem

Hillerød
posteringer 137

Skrevet - 04/06/2006 :  11:06:37  Vis profil  Besøg shortrunner's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor!
Tillykke med endnu et fuldført løb til din Marathon Konto!
Jeg sad og så det meste af løbet på Svensk TV4 ,hvor der var optakt
med interview med de bedste løbere ,men også med nogle almindelige motionister ,det var rigtigt godt!
Tænk hvis det var sådan i Danmark
Hvis man skal sammenligne Stockholm tilskuermæssigt med Hamburg og Amsterdam,hvor er Opbakningen så størst
Jeg syntes det så noget Copenhagen Marathon agtigt ud på TV,eller
snød billederne,men god stemning til sidst inde på det Olympiske Stadion!
Mange Hilsner
Allan fra Hillerød
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 04/06/2006 :  13:15:50  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Allan,

tak skal du have. Jeg synes bestemt, at tilskuer-opbakningen er lysår bedre i Stockholm end i Købehavn...der er mange..og nogle steder vover de sig ligefrem til at heppe Som jeg tidligere har skrevet kan tilskuer-begrebet i Skandinavien slet ikke måle sig med tilsvarende i f.eks. Tyskland..eller i London. Men pyt med det, i sidste ende løber vi jo ikke for tilskuernes skyld men vores egen...men jo, det er da sjovt med et engageret menneskehav omkring sig...som vi så det i Hamborg.

Jeg vil mene, der er flest tilskuere i Stockholm af de tre løb, du nævner. Men alle tre skal da løbes, Amsterdam er et god mulighed for at sætte PR.

Tor

Just do it !
Til toppen af siden

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 04/06/2006 :  22:36:30  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor.
Tusind tak for sidst,det var et kanon arrangement at være med til,der er stor ros herfra Kalundborg.Der skal også lyde en stor ros til de mange svenskere som heppede på os danskere,det kunne det danske publikum lære noget af,jeg kan ikke mindes at jeg har hørt nogen dansker råbe, kom så Svensken,det ser godt ud,selv de danske tilskuere som stod på ruten,gad dårligt hilse,det kunne lige blive til, hej.
Stockholm Marathon er virkelig et løb man får lyst til at vende tilbage til,det var første gang jeg har været med til så stort et løb,og det var så nr 61,og så glæder jeg mig til at prøve kræfter med Åbenrå Marathon om 14 dage,de små Marathonløb er altså hyggelige at deltage i,vi ses. Hilsen Jørn.

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP
Til toppen af siden

ksm
Æresmedlem

Ry
posteringer 231

Skrevet - 04/06/2006 :  22:45:44  Vis profil  Besøg ksm's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Ærgeligt med dit "maveproblem", men du kom jo igennem og det er det vigtigste.
Tak for din ros.

Det var første gang jeg skulle løbe i Stockholm. Har altid hørt at det skulle være en rigtigt flot rute. Det så jeg så desværre ikke så meget af, da jeg og Per Hjort havde besluttet at løbe som "Duracell Kaniner".
Til gengæld har jeg aldrig været genstand for så meget opmærksomhed. Alle råbte på "kaninerne" og var utroligt søde.
Det var forbandet varmt at løbe i de dragter, da temperaturen var omkring 24 grader.
Men ved fælles hjælp kom vi igennem i 5.43.
Da vi var kommet i mål på stadion løb vi igennem afspærringen og tog en ekstra runde i bedste Duracell stil. De bliver bare ved og ved...

www.duul.dk

Kim Smitt
Til toppen af siden

GL-Aalborg
Æresmedlem

posteringer 568

Skrevet - 05/06/2006 :  13:35:10  Vis profil  Besøg GL-Aalborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Kim og Per,

Stor respekt for jeres gennemførelse (og tak for en god snak på hotellet ) - men du glemmer at nævne de (efter min mening) største "bedrifter" i Duracell-dress:

1) Jeres forslag om at tilbyde elite-feltet at agere "hare" og
2) Jeres EKSTRA omgang på stadion da i passerede målstregen (for Duracell "bliver bare ved og ved")

Kanon-humor.

Min største fornøjelse skal være at "fremvise" Martin på arbejdet og til venner (med et billede af een af jer i hans startnummer ).

Lykke til med de videre udfordringer - ses

GL

PS: Varmen og "København i benene" betød desværre at tempoet faldt efter de 34k (møg-mave ), men det afholder mig ikke for at gentage: Stockholm ER et klasse-løb (det var det 5. og ikke sidste Stkh.M.).
Dog bemærkede jeg - som Jørn også skriver - at de danske tilskuere var meget "tavse" i år - der plejere at være mere "gang i" hepperne når de ser den rød/hvide farver, men mon ikke det bliver bedre næste år

Fantastisk arrangement - startnummerafhentning/sportsmesse, bagageopbevaring, transport til/fra, startfelt, rute, forplejning, afslutning på stadion, igen godt vejr, bruseforhold, øl-vand-pølser-bananer-energidrik-kiks-boller-kaffe og meget mere efter mål ! - og god web-site (ikke noget at sige til at det har været kåret til "no.1 marathon".

Til toppen af siden

klarlund
Rutineret medlem

Solrød Strand
posteringer 53

Skrevet - 05/06/2006 :  14:00:38  Vis profil  Besøg klarlund's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg er ikke så positiv over Stockholm Maraton, som mange af jer andre. Det var første gang jeg deltog i Stockholm, og jeg synes, at jeg oplevede allerede da vi ankom på stadionen alt det myldrer med tilskuere, så der manglede plads til løberne. Under løbet oplevede jeg flere gange at måtte tilpasse mig tilskuerne, hvornår de havde tænkt sig at krydse vejen og da jeg kom i mål, skulle man gå over til det andet stadion for at få vand. hvilket tog mig 20 minutter efter jeg kom i mål, da jeg måtte stå i kø for min t-shirt, da den var udgået i min størrelse, hvorefter jeg måtte skrives op og den efterfølgende vil blive tilsendt.

Samtidig måtte jeg igen give plads til tilskuere for at de kunne komme op og ned af trapperne og ikke lille mig med ømme ben;-)

Men ellers skal det siges, at det var en rute med udfordringer, hvilket jeg også kan forstå, når 3000 udgik på ruten.
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page