Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Åbenrå marathon: god - men hård !
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Åbenrå marathon: god - men hård !
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 17/06/2006 :  20:21:44  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det hedder ikke Åbenrå Bjergmarathon for sjov !

Løbet består af fire 'ben' eller sløjfer, som i stigende vis byder på mere og mere grumme bakker. Meget grumme bakker ! Grusomme bakker ...specielt på sidste ben. Hvert ben afsluttes inde på byens torv, hvor der dagen igennem var høj stemning, masser af klappende tilskuere osv. Sammenholdt med en flot forplejning på hele ruten igennem kan vi derfor i høj grad rose arrangørerne for et superflot løb ! Vejret var tåleligt varmt...der var heldigvis mange passager med skygge inde i skovdistrikterne...og senere på dagen pænt overskyet med en svag vind, som kølede ned. Ruten er på sine steder ganske smuk...og det var sådantset meget hyggeligt at blive mixet ind med 10 km løberne på 2 ben...og..for os sene...med børnene på fjerde ben (de løb nu ikke så langt !).

En god og stemningsfyldt dag....af det hårde slags !

Tor

Surf the principles - dive the details

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 17/06/2006 :  22:12:35  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor,

Til lykke - jeg husker din stadig din beretning fra Aalborg, og dette virker jo som vand ved siden af, hvorfor din præstation idag bestemt er flere klasser over dit løb i Aalborg - godt løbet !!

Hvordan ligger det med planerne de næste par måneder, hvorfra kommer din næste løbsberetning ?

LarsM

Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 17/06/2006 :  22:44:40  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Lars,

tak skal du have. Ruten idag var nu rimelig giftig...også for de erfarne løbere, har jeg forstået...så mine tider afspejler nok også, at jeg i Aalborg havde løbet Paris 4 dage forinden..såe...

Næste løb ligger ikke helt fast....faktisk er mit første helt sikre arrangement Bornholm marathon sidst i august...tror jeg...

...mjaa.... og god sommer !!

Tor

Surf the principles - dive the details
Til toppen af siden

Ib Stokkebye
Æresmedlem

Kruså
posteringer 744

Skrevet - 17/06/2006 :  22:49:51  Vis profil  Besøg Ib Stokkebye's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej.
Ja men jeg kan også kun tilslutte mig roserne om løbet, jeg har de seneste år løbet 1/2 marathon men i år skulle det så være den hele som stod for tur. De første 2 ben kunne jeg ikke lige huske fra sidst jeg løb hel så kom lidt bag på mig på første ben at det gik så meget op og ned.
Men jeg vil da også sige tak til alle medløbere som var så flinke og heppe på mig, give tider til de forreste og placering.
Ind i mellem kneb det med overskud til at hilse igen, men så hermed gjort.
Inden løbet startede var planen at løbe under 3 timer eller få en brosten med hjem, tiden smuttede lidt men brosten har jeg fået slæbt op på første sal.

Vi ses næste år Tak til Holger og Anne Grete samt ikke at forglemme det store team bag ved.

Venlig hilsen
Ib Stokkebye
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 18/06/2006 :  12:14:16  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

jeg havde min debut på ½-marathon distancen, og det var hårdt. Jeg har aldrig, ALDRIG, nogensinde lidt så meget som på den sidste hårde lange stigning - de fleste gik, men jeg nægtede Min puls nåede faktisk op på 195

Jeg kom i mål i tiden 01:48:47 og jeg var pavestolt, men totalt busted (er det faktisk stadigvæk).

Ellers var det et meget flot arrangeret løb, bare super. Kan ikke huske hvad den halve liter fadøl kostede, men den smagte himmelsk....

God søndag

mvh
Torben

Min løbe-blog
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 18/06/2006 :  12:34:38  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Ib,

jeg klappede som en sindsyg da du kom i mål - fedt når nogen har overskud til at juble som dig

Godt gået.
mvh
Torben

Min løbe-blog
Til toppen af siden

Ib Stokkebye
Æresmedlem

Kruså
posteringer 744

Skrevet - 18/06/2006 :  14:04:22  Vis profil  Besøg Ib Stokkebye's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torben.
Jeg var meget glad da jeg kom i mål, men fik så endelig noget igen af de 2000 km jeg havde trænet op til løbet med 19 fridage siden nytår.
Men der var jo nok nogen der fik sig en lille overraskelse for jeg er jo mest kendt rundt til løbene som tidtager med min PC.
Men bare rolig den er med mig næste søndag til triathlon i Jels.
Men tak for opbakning Torben.

Venlig hilsen
Ib Stokkebye
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 18/06/2006 :  18:28:01  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej igen,

nu er det blot mit 3. motionsløb så jeg har lige et spørgsmål ang. væskedepoterne.

Jeg oplevede at det var meget svært at hitte ud af hvad der var vand, og hvad der var saft ved depoterne. Det ville, i hvert fald for mit vedkommende, være lettere hvis de markerede det mere tydeligt.

Hvordan er det ved andre løb?

mvh
Torben - der ellers er yderst positiv omkring arrangementet

Min løbe-blog
Til toppen af siden

7runs.dk
Almindeligt medlem

Sønderborg
posteringer 21

Skrevet - 18/06/2006 :  18:48:44  Vis profil  Besøg 7runs.dk's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej.

Ja det var sgu en hård dag i åbenrå. Jeg mødte op i fuld forventning om at lave en kanon tid. De første 10 km gik også skide godt 56 min, men lige efter vi var kommet ud på 2 sløjfe gik mit ventstre baglår i "Baglås" en ond smerte. Jeg var for stolt til at vende om, så jeg løb hele 2 sløjfe og da jeg kom ind til torvet og startede ud på 3 sløjfe løb jeg ned i en gyde hvor min bil holdt. Det var cirka 22km på 2.25. Mega nedtur. Så var min dag forbi. Det skulle ha været mit marathon nr 8, men ikke denne gang. Træls.

Næste år vender jeg stærkt tilbage

Morten M Andersen
Til toppen af siden

Ib Stokkebye
Æresmedlem

Kruså
posteringer 744

Skrevet - 18/06/2006 :  21:20:51  Vis profil  Besøg Ib Stokkebye's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torben.
Men hensyn til væske depoterne har du ret at de ikke var stillet ens op, hvilket jeg har sendt en mail til Holger og Anne Grethe om at tage med i evaluering.
Jeg kom til at overfuse hjælpe på første depot, skiltet ved borde gjorde jo tydeligt opmærksom på hvor der burde være vand og energi drik, men det var så lige byttet om, så i stedet for vand fik jeg energidrik og det du ikke rigtig til at hælde på hovedet for at køle ned.
Så jeg føler mig helt sikker på problemet er løst til næste år da det jo er en simpel ting at forklare de frivillige som stiller sig til rådighed for vores skyld, så det er lidt synd for dem at en dum løber overfuser dem.

Venlig hilsen
Ib Stokkebye
Til toppen af siden

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 18/06/2006 :  21:37:51  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torben og Ib,

Til lykke med Jeres flotte præstationer, Torben debuterede i en hård halvmarathon, og Ib blandede sig i topstriden...

LarsM

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page