Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Bremerhaven marathon: redeligt, men kedelig rute
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Bremerhaven marathon: redeligt, men kedelig rute
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 23/07/2006 :  22:34:04  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så har vi været tre løbefyre (Tor, Lars og Michael) i Bremerhaven, Tyskland for at løbe marathon...her til morgen. Bremerhaven er vel det, vi kan kalde Bremens havneby, vil jeg tro, en lille flække uden de store ting at se...det mest spændende var faktisk en sød lille ubåd .

Nå, vi stillede til løbsstart kl. 09.00, men en selvfed speaker med hang til egen stemme forsinkede løbet 20 (tyve !) minutter...vi har aldrig oplevet noget lignende. Lynch-stemning opstod...men heldigvis kom løbet så igang. Ruten var forholdvis flad, et par småbroer skulle passeres, ellers fladt. Man løb samme tur to gange...og løb forbi hinanden på sløjferne..det var ok. Der var flot med forplejning, ruten var afspærret på tysk maner (kamptropper og politi var ude)...så bortset fra starten kan der ikke klages over selve løbet.

Heldigvis var der overskyet de første godt 2 1/2 time, derefter brød solen igennem og det blev MEGET varmt. Meget som PISSE-HAMRENDE varmt , så for os, der tilbringer det halve liv ude på ruten blev det en hård hjemtur i temperaturer på den forkerte side af 28 grader !! Men det gik.

Alt ialt et fint lille løb i en røvhamrende kedelig by...løbets største udemærkelse er vel nok, at det er i kategorien 'marathon'...og dermed er endnu et løb ført til protokol.

Træt hilsen,

Tor

Koldskåls-entusiast !

dannydanielsen
Stjernemedlem

Bispebjerg
posteringer 131

Skrevet - 24/07/2006 :  13:34:54  Vis profil  Besøg dannydanielsen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
hej tor

tak for din kedelig oplevelse. hehe. jeg har tænkt over hvor mange marathon du har løbet? det må da blive til et par stykker!!

har du et mål med marathon? 100 stk? eller er det tiden på et marathon du går efter?

mvh

danny d

løb er farligt... man kan blive afhængig af det
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 24/07/2006 :  16:40:25  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Danny,

tak for din hilsen. Jeg kan desværre kun svare indirekte

man spøger ikke til en dames alder...og hvis man vil kende hendes brystmål, må man studere hendes profil

Hint nok ?

T

Koldskåls-entusiast !
Til toppen af siden

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 24/07/2006 :  17:26:28  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

Jeg blev jo lokket til denne tur efter mit "sammenbrud" til strandmarathon. Jeg har sat mig for at løbe 5 marathon i år, og jeg missede den ene på stranden.

Tor og Michael fortalte flere gange undervejs til Bremerhaven at de ihvertfald aldrig er udgået fra et marathon

Jeg havde besluttet at bruge den flade rute til et P.R. forsøg på trods af varmen, da jeg syntes at træningen de sidste par uger har været optimal.

Michael havde tilbudt at hjælpe til, så vi lagde fra land i tempo til sluttid 3:08. Det gik fint indtil ca. 35 k, hvor jeg måtte skrue ned for tempoet. Michael slap lidt tidligere med tunge ben.

Det lykkedes dog at holde så meget fart i benene at min P.R. kom i hus - en forbedring på næsten 2 min.

Nu vil jeg ellers forberede mig til Skovløberen 3. september, igen forsøge at forbedre tiden, og i øvrigt løbe fra de to andre igen...

Læs fuld løbsberetning på http:\\www.hvalsoe-loebeklub.dk

LarsM
Til toppen af siden

dannydanielsen
Stjernemedlem

Bispebjerg
posteringer 131

Skrevet - 24/07/2006 :  20:58:51  Vis profil  Besøg dannydanielsen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
hej tor

den er modtaget... er bare lidt nysgerrig...

danny d

løb er farligt... man kan blive afhængig af det
Til toppen af siden

Kent Jensen
Stjernemedlem

Frederikshavn/Stuttgart
posteringer 102

Skrevet - 25/07/2006 :  21:45:46  Vis profil  Besøg Kent Jensen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Alt ialt et fint lille løb i en røvhamrende kedelig by...

Hehe, en mere rammende løbsberetning skal man lede længe efter..
Vh. Kent
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page