Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Öland marathon - fredfuld svensk sommerstemning
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Öland marathon - fredfuld svensk sommerstemning
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 30/07/2006 :  13:07:39  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så har vi været oppe på hesten igen, denne gang i Öland, hvor de gode svenske værter havde strøet en lille marathonrute ud i den fredfulde svenske Ölands-natur.

Ruten bestod af en 2,1 km sløjfe efterfuldt af tre identiske 13.365 m sløjfer.. og da der ikke var så mange km.-skilte brød hjernen meget hurtigt sammen i bestræbelserne på at regne ud, hvor langt man havde 'hjem' osv. på hver sløjfe. Pyt med dét, ruten var ganske, ganske flad..til gengæld var det varmt og meget fugtigt, lad sige 25 grader og 90 % relativ luftfugtighed. Det svalede dog lidt ned ud på aftenen, løbet startede nemlig kl. 17. Hvis man altså synes, 22 grader er svalt

For mit vedkommende startede jeg bevidst meget langsomt ud, tog mig tid til at fotografere undervejs på 2 sløjfe og hyggede mig i det hele taget, efter råd fra mine meget erfarne rejsekammerater (Anders, Birgitte og Steen). Så lagde jeg kameraet, og forsøgte så at give gas...og for en sjælden gangs skyld oplevede jeg faktisk at overhale adskillige personer hele vejen fra godt 15 km og ind. Herligt ! Sluttiden blev nu godt nok lidt langsommere end i sidste uge, men jeg var også godt brugt efter disse to løb i sommervarmen, alt ialt ! De øvrige satte forskellige personlige rekorder - tillykke med det ! - så alt ialt var løbet en god oplevelse for os.

Til sidst genstod 5 timers køretur hjem..kl. 03.00 inat var man på sin adresse, og så i seng. Er netop stået op

Kvæstede hilsener,

Tor

Koldskåls-entusiast !
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page