Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Monschsau marathon - eventyr !
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Monschsau marathon - eventyr !
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 13/08/2006 :  17:03:31  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Først tager man flyveren til Køln, så lejer man en bil, sä kører man 1.5 time til Monschau...midt i et flot naturreservat. Sä løber man med med start kl. 08.00 et af de flotteste og varierede marathonløb, man kan tænke sig...snart i skov, snart pä stejle stier (mange højdemeter), snart dybt nede ved siden af en elv/flod, snart oppe i höjden med fantastisk udsigt. Scener som i computerspillet 'Medal of Honor'...der manglede kun tyske soldater...og jeg tænkte faktisk *bare vi ikke bliver nakket* ... og i det samme var et skilt, som fortalte, vi var på en gammel krigssti. Alt ialt et eventyrløb for naturelskere...Tysklands svar pä Natursti-marathon. Læg dertil flot vejr, 15 grader, overskyet. Jeg fulgtes med en tysker, Uwe, fra omkring 28 km og ind, det var mægtigt hyggeligt. Efter løbet stod den på bad, tunsalat og is, og tilbage til lufthavnen og hjem.

Billeder følger, när jeg kommer hjem ;)

Tor

PS: Løb og rute mv. kan studeres her: http://www.monschau-marathon.de/home/

Koldskåls-entusiast !

Lene C
Stjernemedlem

Ryomgård
posteringer 123

Skrevet - 13/08/2006 :  17:48:50  Vis profil  Besøg Lene C's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det lyder virkeligt som et sjovt løb... det er sådan noget, der kan gøre det "let" at løbe så langt.... faktisk kunne det være sjovt, hvis der var et marathon arrangement herhjemme, hvor der blev langt vægt på oplevelser i forbindelse med at man løber - jeg tror det ville få en del flere ud på de lange distancer.
Jeg skal løbe i Grenå (1/2 ) på lørdag, men der skal jeg vist ikke forvente mig andet, end oplevelsen ved - forhåbentligt - at genneføre en flad distance. Men det er også stort for mig
Lene
Til toppen af siden

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 13/08/2006 :  20:09:04  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor,

Til lykke med endnu et marathon i skabet!

Det lyder som et af de mere spændende løb, og en helt anden oplevelse end Bremerhaven, og igen imponerende så hurtigt løbsbretningen når frem...

- og til Lene - held og lykke i Grenå, husk at skriv hvordan det gik.

LarsM
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 14/08/2006 :  19:33:23  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Her kommer et par stemningsbilleder. mvh. Tor

Koldskåls-entusiast !
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page