Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Billeder fra undervejs HCA 2006
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Billeder fra undervejs HCA 2006
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 19/09/2006 :  20:42:23  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Yo Odense-løbere,

jeg tillader mig at starte en tråd med billeder fra løbet. Lad os kaste os ud i det:

Først et billede af løbets moder, messe og omklædningskaos-området:

Så har vi fået skudt løbet igang, der er tæt trængsel på motervejen:

Væskedepot. SE HER, SPARTA !!! Sådan skal det gøres: skilte, der angiver hvor der er vand og hvor der er energidrik. Det kan I godt lære !!

Den såkaldte brasilianer, der så viste sig at være pæredansk...det blev tungt for ham til sidst, kan jeg bevidne.

Hatten af for den blinde løber ! Respekt !

Underholdning undervejs, her af den bedre slags.

Så går det indad mod byen igen..

Jeg ved ikke lige, hvem eller hvad statuen er, men billedet er i hvert fald fra byens centrum.

Så er vi nået til havnen.

Og her til 30 km midt i industri-kvarteret. MEGET INSPIRERENDE

Vi begynder at se enden på det...her den slemme bro, vi skulle under, inden det gik ud mod målområdet.

Gamle huse på vejen derud...

Now you're talking ! 40 km passeres !

Yipee !! MÅL !!

Hr. Filtenborg soler sig i endnu en Danmarksrekord: marathon nr. 362. Tillykke, Erhard !! (og tak for løbet undervejs)

Og her så den rigtige præmie ! Jeg tror, der var nopget horn-musik i baggrunden, så vi manglede bare ..., nåhr nej, det var Jørn's indlæg

Tak for denne gang, vi ses næste år i Ooooeense, og på søndag i Berlin

Tor

Læs: "Meditationer" af Marcus Aurelius !

kvikpeter
Æresmedlem

posteringer 1481

Skrevet - 19/09/2006 :  21:57:49  Vis profil  Besøg kvikpeter's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Tak for de herlige billeder fra HCA

Jeg nød især de første, for da jeg kom til billederne fra 35km og frem, dukkede de smertelige erindringer om mit personlige mareridt op med fuld styrke (jeg gik alvorligt ned med flaget rent tidsmæssigt og led mere end nogensinde før )

Du skriver i et andet indlæg om HCA, at "lykke og forfængelighed" aldrig går hånd i hånd og antyder dermed, at det skyldes forfængelighed når jeg og andre truer med at opgive maratonkarrieren pga. utilfredshed med den opnåede tid. Det vil jeg gerne lige kommentere:

Jo, - du har utvivlsomt ret; en hvis mængde såret forfængelighed spiller da nok en rolle. Det indrømmer jeg gerne. Men på det punkt tror jeg ikke, at jeg adskiller mig fra ret mange andre - inklusive dig. Det er blot på forskellige områder, at vores forfængelighed gør os lidt hudløse. For nogle er det konkurrenceresultaterne, der betyder noget, for andre kan det f.eks. være intellektuel anerkendelse

Kvikpeter

"Man kan hvad man vil, sålænge man kun vil, hvad man kan"
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 19/09/2006 :  22:12:02  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Kvik,

jeg kan bekræfte, at det jeg hører dig sige er, du giver mig ret

Forfængelighed - jeps, den har vi alle. Men afmål den tilpas...og bliv inde i kampen...vær rede til at vige til side engang imellem...til at række hånden frem andre gange...men...melde sig ud: nix

Tor

Til toppen af siden

Kaare P
Æresmedlem

Korsør
posteringer 995

Skrevet - 19/09/2006 :  22:20:39  Vis profil  Besøg Kaare P's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Fantastisk at du får taget billeder undervejs! Tak for det! Iøvrigt en fordel at være i den forreste del af feltet kan jeg se - for sikker er mylder ved vanddepoterne længere ned i rækkerne.

Mht forfængelighed - så er det ikke det der nager mig. Jeg havde bare bare som Kvikpeter en ambition om at løbe på under 3:00. Det rager mig en høstblomst om andre beundrer det eller ej. Men kan være der en lille forfængelighed i mine selviagtagelser.

Når vi nu er i gang - så var jeg faktisk lykkelig over at være kommet igennem - en halv time efter løbet var klaret. Faktisk en smule bevæget. Det er da også noget:-)

mvh

Kaare P
Til toppen af siden

flemming@als.ro
Æresmedlem

Odense S
posteringer 354

Skrevet - 20/09/2006 :  01:29:45  Vis profil  Besøg flemming@als.ro's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor.

Skulpturen i Odense C hedder "Hyrdinden og Skorstensfejeren" og er lavet af Bengt Pontus Kjerrman i 1995. Så kan du jo brilliere med den oplysning når du kommer forbi næste år .

Godt initiativ at tage billeder på ruten, hvad har du med af kamera?

Venlig hilsen Flemming
Til toppen af siden

Mikko
Æresmedlem

Århus
posteringer 348

Skrevet - 20/09/2006 :  09:30:35  Vis profil  Besøg Mikko's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Jeg har de samme tanker som de andre, at det da er vildt, at du har overskud til at tage billeder undervejs

Jeg tænkte på om man kan købe eller på anden måde få billederne tilsendt? Jeg vil gerne have lagt dem ind på min hjemmeside www.extremerunner.dk - den side som du vist har kommenteret, at jeg nævner mange gange

Jeg har på min forside et sted, hvor der bliver nævnt, at jeg gennemførte Odense Marathon for syvende gang og kunne være fedt, at jeg kunne tilføje se Tors beretning + billeder fra løbet - er det okay med dig eller? Synes billederne er rigtig gode og siger meget om ruten og som en af de andre skriver vækker de både gode og lidt mindre behagelige minder Du havde jo ret sækken blev lidt tung til sidst for "brasilianeren" trods det, at jeg har prøvet turen nogle gange med rygsæk.

Det er mig "brasilianeren, der forespørgerDu har ret der var sjovt nok en del der både prøvede at snakke spansk og engelsk til mig - er selv fra Costa Rica(mellemamerika) og snakker lidt spansk

Jeg kom til at se din liste over gennemførte løb(bare i 2006 har du gennemført over 17 marathonløb!)og det er jo vildt mange du har gennemført og forstår da bedre, at du har overskudet til at agerer fotomand på de 42,192 km.

Godt initiativ!

Kærlig hilsen

Marvin Overgaard
Til toppen af siden

Sigmund
Æresmedlem

Helsingør
posteringer 211

Skrevet - 20/09/2006 :  11:30:04  Vis profil  Besøg Sigmund's hjemmeside  Svar med kopi af besked
havde helt glemt de øl der...hahahaha....
Til toppen af siden

rerr
Æresmedlem

Aalborg
posteringer 238

Skrevet - 20/09/2006 :  11:49:22  Vis profil  Besøg rerr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Tak for fotoserien. Altid dejligt at genopleve løbet gennem billeder.
Overvejer selv at medbringe kamera til kommende løb.
Hvordan opbevarer du kameraet undervejs?
Er det besværligt at løbe med?

René
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 20/09/2006 :  22:43:43  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle,

tak for jeres svar, jeg giver et par kommentarer tilbage.

1) Efter MEGEN research faldt valg af kamera på OLYMPUS Mju 720 SW, et lille digitalkamera, der virkelig kan tåle nogle bank. Ekstraudstyr: 1 GB memorykort. Begge dele købt i Platan Foto.

2) Kamera (og iøvrigt MP3-afspiller) opbevares i lækker Nike-løbebælte, et helt nyt et, der har tre vanddunke og en 'holder'. Vanddunkene er afmonteret. Jeg bemærker ikke hverken bælte eller kamera, når jeg løber.

3) Marvin: du er velkommen til at linke, og du kan gemme billederne ved at markere dem på siden her, højreklikke og vælge 'save picture as'. Jeg kan iøvrigt ikke mindes at have kommenteret på dit hjemmeside-link....men linket generer mig ikke det mindste, så ved du det.

4) Til Kvik og Kaare: Se os nu på Viasat 1 på søndag...og så fortæl mig igen, at I ikke vil unde jer selv denne type oplevelser...Berlin, Paris, New York...osv. Godt at høre, dog, at I trods alt var glade for gennemførelsen i Odense.

mvh. Tor

PS: Billedserie følger fra Berlin, forståes.

Til toppen af siden

Mikko
Æresmedlem

Århus
posteringer 348

Skrevet - 21/09/2006 :  08:53:41  Vis profil  Besøg Mikko's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Super cool, at jeg må bruge dem - det er en fed fotohistorie....... Pas nu på dit kamera ikke smelter bort på søndag - det bliver vist ret HOTin Berlin!

Tak - du er sej!

Kærlig hilsen

Marvin - glæder mig til at se Berlin Løbet far en løbers linse
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 21/09/2006 :  22:02:56  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Halløj i æteren,

som et sidste pip kommer her FR305 ruten fra Sporttracs.

mvh. Tor

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page