Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Årets nr. 20 i Växjö marathon !
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Årets nr. 20 i Växjö marathon !
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 14/10/2006 :  19:41:45  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, undskyld mig, men jeg er en lillebitte smule stolt, har netop rundet 20 marathon for indværende år. Det skete idag til Växjö marathon, som vi var en lille håndfuld danskere til. Vores allesammens mentor Erhard løb idag sit marathon nr. 365, altså svarende til et løb hver dag i et helt år. Tænk lidt på dét !

Løbet idag var nærmest perfekt, 10-13 grader, ingen vind, flad rute, passende mange mennesker, god stemning. Løbet er Sveriges næststørste marathon og afvikles som 8 gange rundt om søen i Växjö, ruten er for det meste på asfalt og enkelte strejf med grussti. Helt fladt er der også, så mange løb nogle hurtige tider ind..dog ikke undertegende, der for tiden totalt crasher på anden 1/2 M. Men, igennem, jeps.

Mere om løbet og de danske deltagere sammen med billeder - senere.

mvh. Tor

Læs: "Meditationer" af Marcus Aurelius !

simsar
Æresmedlem

Vodskov
posteringer 239

Skrevet - 14/10/2006 :  19:52:48  Vis profil  Besøg simsar's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torr

Superflot - godt løbet, det aftvinger min dybeste respekt

hilsen Henrik
Til toppen af siden

Mikko
Æresmedlem

Århus
posteringer 348

Skrevet - 14/10/2006 :  20:41:43  Vis profil  Besøg Mikko's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Bøjer mig i støvet og råber et stort tillykke! Der super flot og synes det er flot , at du har lavet så mange!

Kommer du med til Nat Marathon i Århus - se mere ved at trykke på den rullende tekst øverst på forsiden på min hjemmeside ? Jeg laver jo åbent hus om aften til før løbet...... du er velkommen.

Kærlig hilsen

Mikko - www.extremerunner.dk
Til toppen af siden

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 15/10/2006 :  00:09:30  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor.
Tillykke med dit Marathon nr 20 i år,det er bare rigtig flot klaret,du er sgu en sej fyr,ses vi også i Århus ???,jeg glæder mig meget til dette løb,det bliver sjovt at opleve hvordan det er at løbe Marathon om natten.Nu skal vi jo lige en tur til sønderborg,og så Århus og Hillerød,og så er der næsten 2 mdr pause inden årets finale,social Marathon,og så blev det til 18 Marathon i år for mig.
Hilsen Jørn.

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP
Til toppen af siden

shortrunner
Stjernemedlem

Hillerød
posteringer 137

Skrevet - 15/10/2006 :  07:46:12  Vis profil  Besøg shortrunner's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor!
Tillykke med 20 Marathonløb i år,det
viser superviljestyrke,flot flot!
Du når vel op på 25 i år
Nu har du jo ihvertfald en masse erfaring
så bliver næste års målsætning at komme
under 4 timer
Måske vi kan arrangere en tur næste år!
Nå men vi ses jo nok!
Mange hilsner
Allan Nielsen
Til toppen af siden

kvikpeter
Æresmedlem

posteringer 1481

Skrevet - 15/10/2006 :  10:36:26  Vis profil  Besøg kvikpeter's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Tillykke med årets 20-løbsjubilæum. Jeg har stor respekt for den disciplin og udholdenhed du og andre flittige maratonløbere udviser.

Keep up the good work

Kvikpeter

PS - du har før drillet mig lidt med min forfængelihed/stolthed ang. maratontider, så jeg er næsten nødt til at spørge: aner man, at du er lidt forfængelig/stolt mht. antallet af gennemførte maraton

"Man kan hvad man vil, sålænge man kun vil, hvad man kan"
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 15/10/2006 :  12:24:25  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Halløj der,

tak for jeres hilsener ! Som Kvik er inde på. så jo, der er tilknyttet lidt personlig stolthed til denne bedrift her...det er vel også ok, ikke

Her kommer så lidt billeder fra løbet. Vi var som sagt en gruppe danskere, nemlig Erhard Filtenbog, Steen Sjøgreen, Paol Ganer, Erik Wilhelm, Leif Skinnerup, Poul Wøldike, Britta Karlsson, og så mig selv. Der blev selvfølgeligt udvekslet håndslag og røverhistorier inden starten gik. Vi var dog alle kommet i særdeles god tid, så der var tid til lidt afslapning inden løbet:

Inden løbsstarten fangede jeg lige et billede af en herligt udklædt løber, som viste sig at være rigtig hurtig (3.06 !) !

Så er starten gået i formiddagsdisen. Erhard ses som nummer 153.

Så er vi ude på ruten, der nogenlunde så sådan her ud hele vejen. Løber 152 er svenske Lennart Skoog, der løb sit nr. 506, og nr. 32 for året ! Tag den ! Jeg fulgte med indtil 20 km, så var kroppen træt...Lennart driblede i mål på 4.08, og jeg selv på 4.48....lidt af et styrt.

Dis over søen:

Fredfuld parkstemning.

De førende løbere blev passet op af en fed Harley...de nåede at tage tre omgange på mig !

I rød trøje Paul Ganer, der i lang tid lå som hurtigste dansker, men som satte et par minutter til på det sidste. Den store sø i baggrunden.

Målgang, og omgangsskifte. Vi kom hertil ialt 8 gange, den sidste var den bedste !!

Efterårsstemning med Domkirkens spir i baggrunden.

Disen begynder at lette.

Udsigt til den store sø, og et slot eller lign. i baggrunden.

Flotte efterårsfarver. Solen er brudt igennem.

Ud på sidste runde. Der er ikke trængsel på dette tidspunkt

Det var dét, vi ses i Sønderborg.

mvh. Tor

PS: Til Marvin: Tak for invitationen, men jeg får ikke lejlighed til at løbe nat-løbet.

PPS: Til Jørn: Du sætter så også personlig rekord, det er vildt. Vi er jo bindegale

Læs: "Meditationer" af Marcus Aurelius !
Til toppen af siden

May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2701

Skrevet - 15/10/2006 :  18:56:47  Vis profil  Besøg May-Britt's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Tillykke med 20-gangsjubilæet - det er godt gået Tor... og helt forrygende at du har overskud til at tage billeder under løbene. Jeg læser dine beretninger med stor glæde og morer mig meget over dine selvironiske bemærkninger.
Vil kigge efter dig i Hillerød (selv om jeg "kun" deltager på halvmaren)

"Du misser 100 % af de skud, du ikke tager"
Citat: Wayne Gretzky
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page