Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - SATANS GODT LØBET i Sønderborg Marathon
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 SATANS GODT LØBET i Sønderborg Marathon
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 22/10/2006 :  10:36:35  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Yo der,

så har vi været i Sønderborg og løbe Marathon, igår i næsten perfekt og overskyet vejr, der dog inkluderede nogen modvind diverse steder...men ellers pænt overskyet med et par enkelte byger. Ruten var...ruten . Ikke det mest inspirerende for nu at være diplomatisk. Særligt de lange stykker på åben landevej med modkørende traffik (som ikke satte farten ned) var meget lidt morsomme. Det må være et åbent forslag til IHS at lægge en bedre og mere spændende og mere beskyttet rute (naturen er jo smuk nok), gerne så man løber samme rundstræk x gange. Det vil vi hellere !!! Vi vi også gerne have bananer ude på ruten lidt inden 30 km. Prøv med 15 og frem.

Særligt og mest skal følgende fremhæves: Alle de søde og engagerede unge mennesker, som betjente væskestationer og vist vej. Der blev klappet og hujet og opmuntret alle steder, det var virkelig en stor fornøjelse..og vel dét, vi vil huske løbet for, når der er gået lidt tid. TUSIND TAK for jeres indsats !

Jeg selv løb mit næsthurtigste marathon, underligt, det var tredie løb på to uger og ruten var jo ret kuperet. Dette - samt overskriften - vender jeg tilbage til, når billederne kommer på...det bliver lidt senere idag.

God søndag, løbevenner,

Tor

Læs: "Meditationer" af Marcus Aurelius !

CMN
Stjernemedlem

posteringer 161

Skrevet - 22/10/2006 :  11:45:12  Vis profil  Besøg CMN's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Var også meget tilfreds med hvordan arrangørerne havde arrangeret det på, dog ikke helt med min tid og, at jeg måske har mistet min taske med alt mit løbeudstyr (blå sydbank), på parkeringspladen nede ved vandet, men måske er jeg heldig, at nogle har afleveret den på højskolen.
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 22/10/2006 :  12:35:10  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor,

var det dig der løb i Djævle-kluns?

mvh
Torben

Min løbe-blog
Til toppen af siden

LarsM
Æresmedlem

Hvalsø
posteringer 316

Skrevet - 22/10/2006 :  12:51:53  Vis profil  Besøg LarsM's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Yo Tor,

Til lykke med det flotte resultat, og held og lykke med de sidste par stykker i år.

Lars
Til toppen af siden

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 22/10/2006 :  13:23:25  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeps, det var mig der løb i djævlekluns

Her kommer et par billeder. Først skylder jeg tak til Steen for hyggelig transport til/fra løbet, og til Lennart for selskab indtil 29 km, hvor den erfarne trak fra begynderen...Lennart kom ind på 4.11, jeg på 4.20.

Ok, vi starter med et overblik over ruten..desværre for mange stræk på landevejen, synes vi.

Djævleklunset ! Til venstre Lars Simonsen, der løb sæsonens 14 marathon, flot klaret, Lars !

Start og mål.

Så er vi startet. I blåt Lennart, og lidt længere fremme med kasket Poul Ganer, der løb sit andet marathon på en uge, også i fin tid.

Så er fanden løs

Sønderskoven var stadig ganske grøn !

Ud af byen...forude venter landeveje og bakker

Første bakke.

Fede øser. Ville hellere have set nogle sexede tøser

En kunstfærdig el-boks halløjs-ting, tror jeg nok.

Til tider smuk natur, mest med marklandskaber.

I skal opføre jer ordentligt, hænderne over dynen og ikke skubbe i startfeltet. Ellers går turen dén vej !!

Gul efterårsmark.

En gammel mølle.

Tilbage i Sønderskoven, der mangler godt 4 km, tror jeg. U-huu !!

Solnedgang, 200 meter til mål. PR-muligheden var røget, så hvorfor ikke tage et billede.

En djævelsk glad Tor, tak for denne gang !

Læs: "Meditationer" af Marcus Aurelius !
Til toppen af siden

jubas
Stjernemedlem

Bagsværd
posteringer 107

Skrevet - 22/10/2006 :  14:05:45  Vis profil  Besøg jubas's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hey Tor

Lækkert med nogle billeder fra hjemstavnen. Jeg kan godt følge dig i at landevejene mellem Sønderborg, Guderup og Fynshav ikke er det allermest inspirerende sted at løbe .

Ret sjovt, at du har et billede med 'byskiltet' til Helved... Hvis det ikke skal være løgn, gik jeg rent faktisk i skole der .

~ Rune
Til toppen af siden

Brandmanden
Æresmedlem

Haderslev
posteringer 519

Skrevet - 22/10/2006 :  14:18:31  Vis profil  Besøg Brandmanden's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Fint indlæg... intet beskriver begivenhederne bedre end billeder!
Dejligt med lidt "farverigt" indlæg.

Henrik

Keep steamin´...
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 22/10/2006 :  14:35:34  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af jubas
Ret sjovt, at du har et billede med 'byskiltet' til Helved... Hvis det ikke skal være løgn, gik jeg rent faktisk i skole der .

Hey Rune - skolegang i Helved, cool

Jeg er selv fra Sønderborg og har grint meget over lige netop dette skilt. At Tor så lige kommer forbi i sit nye løbetøj, ja det er da helt kanon

Da jeg så ruten, tænkte jeg "godt at det ikke er mig". Der er så megen skøn natur i området, så hvorfor løbe ligeud på landevej?

mvh
Torben

Min løbe-blog
Til toppen af siden

jubas
Stjernemedlem

Bagsværd
posteringer 107

Skrevet - 22/10/2006 :  14:51:28  Vis profil  Besøg jubas's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hey Torben

Ja, det med skolegang i Helved har altid givet anledning til skæve smil og muntre kommentarer

Vi må tage fat i IHS og Vidar Atletik, så de til næste år laver en mere spændende rute - det er der, som du siger, rig mulighed for!
Så kan jeg ikke udelukke, at jeg vil aflægge et besøg i det sønderjyske ved den lejliged...

Hold skruen lige i vandet i Braue-laand

~ Rune
Til toppen af siden

Quitte
Æresmedlem

Broager
posteringer 259

Skrevet - 22/10/2006 :  14:59:26  Vis profil  Besøg Quitte's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:

Vi må tage fat i IHS og Vidar Atletik, så de til næste år laver en mere spændende rute - det er der, som du siger, rig mulighed for!
Så kan jeg ikke udelukke, at jeg vil aflægge et besøg i det sønderjyske ved den lejliged...

Du skal være mere end velkommen
quote:

Hold skruen lige i vandet i Braue-laand

Jeg gør mit her fra sofaen

mvh
Torben

Min løbe-blog
Til toppen af siden

Sigmund
Æresmedlem

Helsingør
posteringer 211

Skrevet - 22/10/2006 :  19:13:11  Vis profil  Besøg Sigmund's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Nogen der ved hvor og hvornår der kommer resultat-liste...? Hvad blev vinder-tiden eksempelvis på?

/Sigmund
Til toppen af siden

mr-morten
Stjernemedlem

Korsør
posteringer 97

Skrevet - 22/10/2006 :  19:22:26  Vis profil  Besøg mr-morten's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Har egentlig ikke nogen kommentar til løbet, da jeg ikke var med men ville bare lige sige, at jeg synes, det er dejligt med lidt friske initiver med hensyn til indlægene her på dourun. (Med hensyn til billeder og løbsberetninger fra diverse løb m.m.). Og så er det jo bare genialt, at du vælger at klæde dig ud. Det bringer lige smilet frem, når der er mennesker, der har overskud og lyst til at gøre sådan noget til et løb - og så endda et maraton Godt gået

Mange løbehilsner fra Morten
Til toppen af siden

jubas
Stjernemedlem

Bagsværd
posteringer 107

Skrevet - 22/10/2006 :  19:35:26  Vis profil  Besøg jubas's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Sigmund

Nogen der ved hvor og hvornår der kommer resultat-liste...? Hvad blev vinder-tiden eksempelvis på?

/Sigmund

kig forbi

http://www.geosoft.dk/VidarAtletik/Loeb/ResultatListeTotal.asp?lobid=34

~ Rune
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page