Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Ôjendorfer See - Årets marathon nr. 30 ! (pic+vid)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Ôjendorfer See - Årets marathon nr. 30 ! (pic+vid)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 30/12/2007 :  10:19:47  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, som overskriften indikerer, så lykkedes det mig at bryde endnu en titals-grænse og jeg er RET GLAD. Er det ok med jer ?

Årets marathon nr. 30 var nemlig Ôjendorfer See marathon i Hamburg, arrangeret af Marathon Club 100 DE og dette i suveræn stil. Tyskerne kan bare det der ! Iøvrigt vil jeg gerne gøre lidt reklame for dette løb, som næste år bliver et seriemarathon med mange afholdelser, læs mere her:

http://www.100mc.de/download-bereich.html?&no_cache=1&tx_abdownloads_pi1[action]=getviewclickeddownload&tx_abdownloads_pi1[uid]=69

Jeg håber i hvert fald at lokke mange af jer med derned, vi taler om et superhyggeligt og meget meget nemt lille marathonløb, afviklet rundt om Ôjendorfer See i Hamburg på 'blødt' underlag, helt fladt er det... og man løber samme tur 12 gange. Super løb !!!

Ok, lad os kigge billeder... det er jo det, man gør på nettet...

... dagen startede med en fyldig morgenmad på hotellet, jeg var kørt ned fredag aften.

Nummeruddeling hos løbsarrangør Lothar Gehrke.

Løbet var endnu et Peter Wieneke (hvid T-shirt) fejringsløb, dels pga. af de 600 marathon, dels pga. af hans fødselsdag d. 28 dec.

Så er starten gået, det var koldt, det regnede og blæste... og tegnede lidt surt... men både regn og vind forsvandt ! og det blev en skøn vinterdag !

Sørme om Vagn Kirkelund ikke også havde fundet vej til løbet, Vagn blev en sikker nr. 2, tillykke med det ! Dette billede blev taget godt 5 minutter efter starten, på dette tidspunkt løb alle de forreste rigtigt langsomt (søvnen sad vel stadig i øjnene)... så jeg løb op og førte faktisk løbet i godt 30 sekunder, tror jeg. Heeyyy..var dét lige fedt ?

Der er et meget rigt fugleliv ved denne sø.

Nogle tigger endog mad.

Der begynder at komme mere lys. Sådan så den ene halvdel af turen ud, stort set.

Stemningsbillede.

Løbets eneste bakke.

Her løbes der ! Tysk grundighed !

Vinder Arne Franck i dyb koncentration. Se de øjne der !

Et videoklip med Arne Franck og Hans-Joachim Meyer (taget på en senere runde).

Eller: http://www.youtube.com/watch?v=dxMDMLBfweA

Og væk er han !

Kig over søen.

Mere.

Endnu et kig over søen, nu fra den anden side.

Mere.

Forplejningsteltet..med alt, hvad man kunne ønske sig af vand, saft, te, cola, bananer, kage, varme pølser (!) osv. osv.

Her er jeg så kommet i mål, fra venstre står altså løbets vinder og iøvrigt arrangør af Kaltenkirchener marathon Arne Franck, i hvid T-shirt Peter Wieneke, så Fedtmule fra Danmark , og til sidst Hans-Joachim Meyer, arrangør af Elbtunnel marathon og en mand med +1150 marathons !!!

Så kunne man nyde et par madder, øl, kaffe osv. inden bilturen hjem. Rigtig god service !

Det var så det løb, imorgen venter Socialmarathon og det bliver med en vis garanti årets sidste marathon. Jeg glæder mig allerede til 2008, som allerede nu tegner til at blive rigtig giftig også.

mvh. Tor

PS: Til sidst er der måske lige nogen, som kan fortælle mig, hvad der sker med disse to haner her ? Ikke en vask, bruser eller andet i nærheden. Det ligner en VVS'er på sjov tobak.

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

Søren Aa
Æresmedlem

Odense C
posteringer 417

Skrevet - 30/12/2007 :  11:02:59  Vis profil  Besøg Søren Aa's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor,
Tillykke med jubilæet - Stærk gjort.
Det virker til at være et hyggeligt race, så jeg tror godt at du kan lokke mig med derned næste år.

Endnu engang tillykke med et flot 2007 løbeår.

Godt nytår

De bedste hilsner

/Søren Aa, Odense
www.everestmarathon.dk
Til toppen af siden

Maratonser
Stjernemedlem

3650 Ølstykke
posteringer 79

Skrevet - 30/12/2007 :  11:19:32  Vis profil  Besøg Maratonser's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor!

Tillykke med marathon nr. 30 på et år, det er ret sejt gjort af dig, når man tænker på, at du ikke har løbet i ret mange år.
Næste Ôjendorfer marathon er den 16.02., men der er Holstebro den 17.02.....nå!!!! men det passer vel meget godt til en "dobbelt" i den week-end.

I marts er det den 8. det passer fint ind i kalenderen.

Nå, vi ses i morgen til Socialmarathon, så får vi sluttet 2007 af på en god måde, så planlægger vi 2008 derefter.

Godt Nytår til alle.

vh. anders...
Til toppen af siden

Rasmus Rasmussen
Stjernemedlem

Tureby
posteringer 118

Skrevet - 30/12/2007 :  12:33:11  Vis profil  Besøg Rasmus Rasmussen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Rigtig flot gået!

Det er lidt vildt bare at forestille sig at løbe så mange maraton løb på et år.

Ser frem til at se om du når flere i 2008.
Til toppen af siden

aage dls
Rutineret medlem

hald
posteringer 62

Skrevet - 30/12/2007 :  13:40:31  Vis profil  Besøg aage dls's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torr
Et stort TILLYKKE med marathon nr 30 også på et år RESPEKT!!!!

Kan i nu hygge jer på den sidste i morgen

Godt Nytår til ALLE !

Hilsen den skæv rygget Aage

aage
Til toppen af siden

Mogens
Æresmedlem

Aars
posteringer 657

Skrevet - 30/12/2007 :  15:59:12  Vis profil  Besøg Mogens's hjemmeside  Svar med kopi af besked
HEj Torr

Stort tillykke skal også lyde herfra. Det er bare rigtig flot med alle de marathon på et år. Vi nyder jo alle gavn af det, her tænker jeg på alle de flotte billeder der kommer her på siden.

Også tillykke med dit flotte resultat med "Løb for håb"

KAn I nu have en rigtig god tur i morgen, til sodialmarathon.

Vi ses i Kalundborg d. 13. januar, til løb og roulade

Godt nytår!!

Mogens Pedersen
Til toppen af siden

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 30/12/2007 :  17:03:25  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor.
Et stort tillykke til dig,du er bare rigtig sej.Jeg kan ikke tage mig sammen til at skrive så meget,men vi ses den 13.
Hilse Jørn.

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP
Til toppen af siden

kramme
Æresmedlem

Frederikshavn
posteringer 383

Skrevet - 30/12/2007 :  18:39:13  Vis profil  Svar med kopi af besked
En respektindgydende løbeindsats du har præsteret, og samtidig orienteret os "almindelige" løbere i. Tak for det. Hanerne på væggen er forhåbentlig ikke opsat til pynt af "tobaksrygende" håndværkere, men sikkert, som andre steder, lidt pænere udgaver af balofix-ventiler, altå åbne/lukke for vandet i rummet. Godt Nytår.

løbs/livs-nyder.
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page