| Forfatter |
Emne  |
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 12/09/2008 : 13:20:39
|
Onsdag blev vi alligevel 4 løbere.
Lena og Jan P. løb sammen 2 moser i 29:28, men jeg løb 1 mosesø på 18 min. inkl. 1 min. pause. Lene stødte til efter løb uden jeg dog fik overblik over hvor meget hun fik løbet.
Vi var alle rørende enige om, at stafetholdet tid var supergodt, hvis man også tog hensyn til gennemsnitsalderen på 50½ år for holdet.
Hilsen Jan D. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 18/09/2008 : 08:17:00
|
Som næsten altid godt løbevejr i mosen på vores ture, men kun 3 løbere til start. Vi løb alle 2 mosesøer. Jan P. og Sofian løb rundt på 25:10 (dvs. Sofian skulle hurtigt hjem og drejede vist fra). Jeg måtte nøjes med 26:20 for en lidt afkortet tur rundt. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 29/09/2008 : 16:07:24
|
Beklager jeg ikke lige har fået skrevet referat af sidste træning onsdag d. 24/9. Desværre gør det også hukommelsen mindre pålidelig hvad angår tider.
Træningen blev ren mandetræning. Godt nok kunne jeg på et tidspunkt skimte en par af tøzerne i det fjerne, men af uforståelige årsager gad de ikke løbe med os denne dag.  Til gengæld blev gennemsnitsfarten jo så meget højere. 
Som sædvanlig fulgtes trioen Sofian, Jan P. og Robert de første 2½ km i et ultrahårdt udlæg. Herefter fortsatte Sofian og Jan P. retur til 2 mosesøer (5,24 km). Ca. tider 24:10 & 24:40. Robert var 3 søer rundt på godt 39 min. (vist nok 7,8 km). Efter at være løbet 1½ km hen til træning måtte jeg nøjes med yderligere 3,7 km i et mere behersket tempo.
Desværre er det ikke helt godt med vægten, der er gået lidt i den gale retning. Skal nok tabe 10-11 kg fedtvæv for at mit tempo til træning bliver bare nogenlunde på samme niveau som de andre og det har vist lange udsigter. Kan dog håbe der skal lidt mindre til for at kunne klare det ved motionsløb. For at øge det moralste pres på at tabe mig må i hænge mig op på mit næste vægttabsmål som er under 97 kg ved nytår. 
|
 |
|
|
Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16 |
Skrevet - 01/10/2008 : 16:24:25
|
Hej mosebande!
Jeg springer dagensløb (1.10.2008) over, jeg bliver lidt sent på arbejde idag.
Ses på onsdag Sofian
|
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 01/10/2008 : 17:28:10
|
Prognosen for København siger vist mulighed for opholdsvejr fra ca. 18:15/18:30 og måske 2 timer frem.
Med både bryllupsdagsmiddag og regnvejr (+ekstra søer på stierne i sigte) melder jeg afbud til træningen kl. 18 og satser på løbetræning senere (måske kl. 19:30). |
 |
|
|
agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73 |
Skrevet - 01/10/2008 : 19:40:23
|
Hej Mosebande Et afbud fra mig også,det er nok lidt billigt, det er pga regn. Jeg har nok været lidt for forvænt i weekendens Marathon i Berlin. Vejret var noget nær det perfekte, og så var der tilskure (mange danske) på hele ruten. Det er nok den største sports oplevelse jeg har haft. Jeg ville jo gerne ha`været under de 4 timer, men det blev til 4.08 og det er jeg nu godt tilfreds med. Med de problemer jeg har med baglåret er jeg glad for at gennemføre. Vi ses på onsdag. Hilsen Lene  |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 02/10/2008 : 10:00:33
|
quote: Oprindelig indsendt af agerby.
Hej Mosebande Et afbud fra mig også,det er nok lidt billigt, det er pga regn. Jeg har nok været lidt for forvænt i weekendens Marathon i Berlin. Vejret var noget nær det perfekte, og så var der tilskure (mange danske) på hele ruten. Det er nok den største sports oplevelse jeg har haft. Jeg ville jo gerne ha`været under de 4 timer, men det blev til 4.08 og det er jeg nu godt tilfreds med. Med de problemer jeg har med baglåret er jeg glad for at gennemføre. Vi ses på onsdag. Hilsen Lene 
Hej Lene
Supergodt at du fik gennemført trods alle odds, så det må siges at være langt over forventet/frygtet. Lyder også som om det har været en god oplevelse. Kan være du skal vente lidt med at tilmelde dig næste marathonløb.  |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 02/10/2008 : 10:03:31
|
| Det er lige før jeg fortryd mit valg. Min onsdagstræning blev ned mod damhusengen - en mørketur og ikke just en god oplevelse første gang. Skulle nok have valg mosen, men 5 km blev da til for mit vedkommende. |
 |
|
|
Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116 |
Skrevet - 03/10/2008 : 15:40:51
|
Hej mosebande ! Vi har åbenbart været ret så enige om, at vejret i onsdags var for dødsygt at løbe i. Jeg ved ikke om Robert mødte op. Godt løbet Lene i Berlin !!
Vi ses på onsdag.
Hilsen Jan P. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 06/10/2008 : 18:10:28
|
quote: Oprindelig indsendt af Mosegrisen
Hej mosebande ! Vi har åbenbart været ret så enige om, at vejret i onsdags var for dødsygt at løbe i. Jeg ved ikke om Robert mødte op.
Hvad med elob. Du har vel været ude og svømme søndag. Må have været kold at stå post. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 09/10/2008 : 00:14:11
|
Efter et lavt opmøde de sidste onsdage var vi 6 løbere til træning. Vejret var absolut også super for en efterårsdag med kun lidt vind, tørt og ikke mindst klar himmel, der gjorde vi denne gang kom retur i god tid inden mørkets komme.
Lena løb vestmosen rundt 3,25 km og måtte klare turen alene. Vi andre løb i samlet trop næsten frem til næsten 2½ km i tempo lidt over 5 min/km, hvorefter Sofian og Jan P. trak fra. Ved motorvejbroen efter 3½ km måtte jeg slippe Heidi og Lene til en kort gåpause (og kort snak med en fra cykelklubben). Selv om jeg tog den korte genvej over træbroen (70-80 m kortere) nåede jeg aldrig op til kvindedouen (trods rimelig friske ben ved starten). Må tilstå Heidi efterhånden er blevet en hel del hurtigere.
Desværre har jeg som sidste i mål ingen tider at angive, men gennemførte på 27:21. Lene og Heidi må have løbet på ca. 27 min. for de 5,24 km. Har ingen ide om hvad de hurtigste tider blev på.
Næste gang skal vi nok regne må mørket vil falde tidligere, så det er vist på tide at finde reflekserne og eventuelle lygter frem. |
 |
|
|
agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73 |
Skrevet - 15/10/2008 : 12:23:17
|
Hej Mosebande !
Jeg må melde afbud til dagens løbetur. Jeg har fået lidt ekstra efterårsferie afløsning. Vi ses. Hilsen Lene |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 16/10/2008 : 08:31:19
|
De fleste andre stod også over denne uges træning, så vi var kun 2 (Lena og undertegnede). Vejret var nu ellers ok (det begyndte først at finregn, da vi skulle hjem).
Vi fulges 1 mose rundt (3,25 km) på 17:27 og 17:34. En god tid for Lena. Var ikke selv særlig godt kørende denne gang, så tempoet passede mig fint. Som supplement løb Lena lidt ned til mosen og jeg løb 1,38 km hjemad i let tempo.
|
 |
|
|
Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16 |
Skrevet - 21/10/2008 : 21:41:45
|
Kære mosebande
Det sker nu igen at jeg ikke kan deltage i onsdagsløb imorgen d. 22. 10.
Ses forhåbenligt næste onsdag :) Sofian
|
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 23/10/2008 : 08:45:41
|
Igen var vi nogenlunde heldig med vejret. Tørt og letskyet, hvilket betød, at lyset holdt lidt længere og vi godt kunne nå rundt uden at mørket rigtig havde taget fat.
Lene g Jan P. løb de 5,24 km på 25:42, som de var godt tilfredse med. Jeg hang lidt på i starten, men senerne kunne ikke på distancen holdt til tempoet, som gik meget ned til sidst (knap 5 km).
Ses næste onsdag. |
 |
|
Emne  |
|