Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Mosebandens træning (4. del)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Mosebandens træning (4. del)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forrige side | Næste side
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne
Side: af 13

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 28/02/2009 :  08:02:24  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !

Jo vi, Jan P og jeg, var nede og løbe 2 mosesøer i onsdag. Det var nu en dejlig tur trods en regnbyge undervejs og nu er det endda ved at være lidt lyst når vi starter. Vi talte lidt om manglende løbe lyst, men den skal nok komme igen nu hvor lyset og varmen er ved at komme tilbage.
Hilsen Lene
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 15/03/2009 :  21:42:59  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !

Jan P og jeg var nede og løbe 2 mosesøer onsdag d 4/3. Inden vi kom afsted mødte vi lige Sofian der havde været omkring 1 mose mens det var lyst, dejligt lige at hilse på dig.
Onsdag d 11/3 var Jan P på skitur så jeg løb om eftermiddagen da jeg havde tidlig fri.
Vi ses
Hilsen Lene
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 18/03/2009 :  13:33:31  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Jeg kommer ikke i dag, for jeg er nødt til at pleje min forkølelse.
God tur til jer, der løber !
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 27/03/2009 :  16:39:57  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Onsdag d. 25/3 løb jeg 2 mosesøer alene. Man filosoferer jo ofte over diverse ting, når man løber alene, f.eks diverse arbejdsopgaver, og jeg må have filosoferet temmelig meget i onsdags, for jeg var hele 32:01 om at løbe turen.
Vejret var smukt solskin, men koldt blæsende.
Lene var desværre forhindret, men havde meldt afbud. Det er altid rart at vide, om folk kommer eller ej.
Jeg forventer også at komme næste onsdag.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Kjaer
Aspirant

posteringer 2

Skrevet - 31/03/2009 :  22:32:55  Vis profil  Besøg Kjaer's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebanden,

Er i stadig åbne for nye "medlemmer" ?

/Peter
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 01/04/2009 :  22:28:04  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !

I dag onsdag d. 1 april levede vi lidt op til vores navn, altså hvad bande angår, vi var hele 5 fremmødte. Det var nok forårs solen der lokkede. Lena og Karen var mødt op og tog en tur rundt om en mose sø, mens Sofian i god fart og med Jan P og jeg halsende efter kom rundt om 2 mose søer. Der var ikke meget tid til at filosofere i dag, det var bare der ud af, dejligt .
Det var lunt nok til en lille hygge sludder efter løbet.
Til Peter, du kan bare møde op og se om det er noget for dig. Det er ganske frivilligt.

Hej fra Lene
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 07/04/2009 :  21:03:40  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !
Jeg må desværre melde afbud til onsdag d. 8/4, men I ønskes god løbetur og GOD PÅSKE !
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 09/04/2009 :  16:20:05  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !

Onsdag d.8/4 kunne der ikke prales af fremmødet, med afbud fra Jan P og Påsken lige om hjørnet, var jeg alene til start. Jeg tog en god tur om 2 mosesøer, i dejligt løbe vejr. Her i foråret kan man hurtigt få en god inspiration fra de mange løber der næsten altid er nede ved mosen.
God Påske til alle
Vi ses
Hilsen Lene
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 20/04/2009 :  22:55:52  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande !
Onsdag d. 15/4 var vi 4 løbere, og det var Lena, Karen, Søren (Tror jeg navnet var) og Jan P.
Søren (Hvis jeg ellers husker navnet rigtigt) er ny løber hos os. Han løb sammen med Lena: 1 mosesø i tiden 21:44 med Karen lige efter.
Jan P. løb 2 søer på 28:22.
Lene havde rullet rullegræs hele dagen og trængte til at rulle sig ud på sofaen...Dét er så bare i orden Lene !
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 24/04/2009 :  15:47:08  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Onsdag d. 22/4 var vi 4 løbere og det var Lena, Lene, Søren og Jan P.
Lena og Søren løb 1 mosesø i tiden 21:24 og Lene og Jan P. løb 2 mosesøer i tiden 28:29.
Vi havde bestilt godt vejr og det blev naturligvis efterkommet.
Lene kan desværre fra 1. maj ikke komme mere - i hvert fald sjældent - pga hendes arbejde. Rigtigt ærgerligt !! Trist Lene, at du prioriterer dit arbejde højere end vores fremragende selskab
Nu kommer jeg - Jan P - til at mangle en løbemakker indtil Søren kommer i træning, så kære Sofian og kære cheftræner Jan Da.; det er på tide at I tropper op igen.
Hilsen
Jan P.

Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 03/05/2009 :  12:01:51  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Onsdag d. 29/4 var vi 3 løbere, og det var Lena, Søren og Jan P.
Lena og Søren løb 1 mosesø i tiden 19:06 og Jan P. løb 2 mosesøer på 28:30.
Lene kunne ikke løbe med pga arbejde, men mødte op efter løbet med kolde øl og vand; HERLIGT ! Lene kan desværre ikke længere løbe med om onsdagen.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 08/05/2009 :  23:06:43  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Mosebanden nu om TIRSDAGEN !!!!!!]

Onsdag d. 6/5 besluttede vi at ændre løbedagen fra onsdag til T I R S D A G.
Så kan Lene nemlig fortsætte med at løbe med.
D. 6/5 var vi 3 løbere, som var Lena, Søren og Jan P. Lena og Søren løb 1 mose i tiden 18:41 og Jan P. løb 2 mosesøer på 28:25.

Vi ses på TIRSdag og som sædvanlig kl. 18.00 ved busstoppestedet tæt ved T-krydset Åkandevej - Pilesvinget.

Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 13/05/2009 :  22:52:48  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Vores første løb om tirsdagen (d. 12/5) havde deltagelse af:
Lene, Lena, Søren, Sofian og Jan P.
1 mosesø løb
Søren på 17:51
Lena på 17:54
og
2 mosesøer løb Lene og Jan på 27:15.

Sofian kiggede lige forbi til sidst.

På gensyn næste tirsdag !

Hilsen
Jan P.

Til toppen af siden

Søren Rosschou
Almindeligt medlem

Danmark
posteringer 24

Skrevet - 19/05/2009 :  18:40:36  Vis profil  Besøg Søren Rosschou's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosegrise

I må undskylde, at jeg ikke kom i dag, tirsdag d. 19. maj. Jeg var forsinket af et møde på skolen, der trak ud. Og selv om jeg kørte som død og helvede for at nå hjem, nåede jeg ikke hjem, før klokken var over 18. Så jeg kunne ikke nå jer under nogen omstændigheder. Jeg skal nok løbe en runde eller to i mosen før næste tirsdag, hvor jeg lover at komme til tiden. Og så kunne jeg tænke mig at løbe to moser næste gang!

Hilsen Søren

quote:
Oprindelig indsendt af Mosegrisen

Hej mosebande !
Vores første løb om tirsdagen (d. 12/5) havde deltagelse af:
Lene, Lena, Søren, Sofian og Jan P.
1 mosesø løb
Søren på 17:51
Lena på 17:54
og
2 mosesøer løb Lene og Jan på 27:15.

Sofian kiggede lige forbi til sidst.

På gensyn næste tirsdag !

Hilsen
Jan P.

Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117

Skrevet - 20/05/2009 :  22:58:22  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Søren !
Ulovlig udeblivelse straffes altid med at man skal løbe 3 mosesøer. Beklageligt, men det er altså mosebandens lidt barske men retfærdige regler
Nå, men rart at høre fra dig. Det satans arbejde tager gang på gang en's tid.
Men TIRSdag d. 19/5 var vi så kun Lene og undertegnede og vores tider for 2 mosesøer var:
Lene: 26:34 og Jan P.: 26:31.
På gensyn næste tirsdag.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden
Side: af 13 Tidligere emne Emne Næste emne  
Forrige side | Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page