Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - GARMIN Rudersdal Cannonball 1 (+pics)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 GARMIN Rudersdal Cannonball 1 (+pics)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 14/12/2008 :  18:34:55  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Her en kort beretning fra dagens debut på GARMIN Rudersdal Cannonball.

Vi var oprindeligt 22 tilmeldte, men på grund af diverse afbud mødte kun 17 frem denne søndag... men det var da stadig en pæn bunke engagerede løbere sådan en råkold søndag midt i travle december, synes jeg.

Vi springer til billederne... her ses startfeltet, som inkluderede en håndfuld SPARTA løbere, en Johnsen fra 5 Tårns Motion, en Lars Werge fra Ekstrabladet, en Jerk W. Langer fra TV og diverse andre medier, fartholderne og AAAbsolut kendte marathon- og ultraløbere Jan Mortensen og Claus Høier, samt, ikke mindst, landets mest erfarne langdistanceløber Anders Munch Madsen of SØAM. Kom ikke og sig, at vi ikke har kendistække.

Vi startede godt 09.30.. her er vi på grisestien.

Midt i billedet Peter Seider fra Greve Trim samt Lars Werge.

Desværre rystet.. men indfanger alligevel stemningen ved disse løb: glæde, hygge, engagement... og natur !

Mere.

En glad Tor... der senere skulle forvandle sig til en meget træt udgave af samme.

Så er den lille lidt langsommere gruppe nået til Dyrehaven. Det er bare deili.

Mere.

Raadvad... og knejsende svaner.

Her nærmer vi os Søllerød.

Søllerød Sø.

Her ser vi dagens mand, Claes Wolhardt fra ALOT, der havde varmet op til løbet ved at løbe 26 km. fra Albertslund til Nærum. Claus kom flot igennem løbet og fik således løbet +60 km, som var hans mål denne dag. Hatten af for en flot præstation !!!

Nissen bor tæt ved Furesøen, unger.

Det er jo juletid, ak ja, her er vi ved Birkerød Midtpunkt.

Hov... denne lille fætter har jeg ikke lagt mærke til tidligere på ruten... vi er i Birkerød Park.

På dagens sidste billede ser vi Claus Ø. løbe under Kongernes træ ... stor tak til Claus for at hive en idag absolut patetisk løbende Fedtmule igennem til mål... jeg havde det åbenbart svært... og måtte udstøde mange stønnelyde, der ellers er forbeholdt mine to faste onsdags-thaipiger ... men det gik og endnu et løb kom i hus.

Ja... det var alt ialt en god tur og en god debut for Cannnonball-konceptet på denne rute... det kommer vi til at gentage fra tid til anden !

Ja, og nu går året på hæld også for GARMIN Rudersdal marathon. Tilbage er at ønske alle en rigtig god jul og et godt og lykkebringende nytår ! (Grafik: Jan Mortensen)

Ja, og velkommen tilbage til GARMIN Ruderdal marathon i 2009 ... tilmeldingen til næste løb åbner inden for få dage, følg med på løbets hjemmeside

www.rudersdalmarathon.dk

Mange juleagtige hilsener,

Tor Rønnow / GARMIN Rudersdal marathon

PS: Det med thai-pigerne er selvfølgelig en joke... onsdag ? Der er der jo fodbold... det er selvfølgelig mandag...

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

Dujez
Rutineret medlem

Skive
posteringer 47

Skrevet - 14/12/2008 :  19:22:09  Vis profil  Besøg Dujez's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa..

Nok en flot beskrivelse.. Der ser lækkert ud på de kanter. Måske sku man forlade den jyske muld engang i det nye år...

Tak for mange gode oplevelse til Tor.

God jul til alle..

Jes
Til toppen af siden

5-tårns-marathonJørn
Æresmedlem

Kalundborg
posteringer 603

Skrevet - 14/12/2008 :  22:10:51  Vis profil  Besøg 5-tårns-marathonJørn's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej alle løbere.
Så gjorde i det igen, lagde et løb hvor jeg ikke kunne deltage, det ender med at jeg selv må til at arrangere nogle flere løb !!!.

Nå men, stort tillykke til alle som gennemførte distancen, og stor ros til dig Tor, for at du bruger så megen tid på at lave disse arrangementer, jeg håber at kunne ramme nogle flere af løbene til næste år.

Og som sædvanlig en flot billedreportage, men jeg kender den jo, det er bare flot natur.

Nå men vi ses jo til Socialen.

Hilsen Jørn.

Husk nu Klb Vinter Marathon www.5-taarns-marathon.dk

Løb med Hjerte,Hjerne og Holdning. JP
Til toppen af siden

Lars Werge
Aspirant

Vangede
posteringer 2

Skrevet - 16/12/2008 :  14:12:33  Vis profil  Besøg Lars Werge's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor - tak for et godt løb, som jeg desværre ikke kunne fuldføre. I går fik jeg måske forklaringen, idet jeg hen over dagen og aftenen udviklede en gedigen forkølelse. Nu sidder jeg og snøfter.
Håber at kunne klare nytårsløbet, og så ses vi helt sikkert i Rudersdal til en Werge-revanche næste år.
God jul!
Lars W
Til toppen af siden

supermand
Stjernemedlem

københavn
posteringer 95

Skrevet - 17/12/2008 :  13:54:57  Vis profil  Besøg supermand's hjemmeside  Svar med kopi af besked
hej tor

igen et fedt løb, det er utroligt at man stadig kan finde nyt og spændende at se på, ruten er fantastisk.. og man får lov til at prøve lidt af hvert... det er en stor oplevelse hver gan.. - og jeg glæder mig allerede til næste gang..
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page