Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Teichwiesen - a sku puste grise op (+pics)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Løbsanmeldelser
 Teichwiesen - a sku puste grise op (+pics)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3452

Skrevet - 18/12/2008 :  15:43:33  Vis profil  Besøg Torr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så har Le Mule du Fedt endnu engang været i Teichwiesen, desværre til årets absolut dårligste performance.. langt fra godkendt og virkeligt ynkeligt selv efter min standard og det siger jo ikke så lidt. Men, men.. jeg fik nu alligevel det, jeg kom efter, nemlig masser af træning med at løbe i mørke med pandelampe, stadig træning til løbet i Zürich nytårsaften. Derudover fik jeg trænet det at blive ved, selvom alle panelets lamper signalerer 'STOP'... dette bliver der sikkert også brug for ved årsskiftet.

Et par hurtige billeder... man kan næsten se på forhånd her, at det tegner tungt.

Her er jeg fremme ved startbænken, jeg startede lidt før de andre (efter aftale med løbsarrangør Christian Hottas).

Nemlig.

Det er et naturskønt område med mange fugle, ja sidste gang så jeg også en hjort og en frø. Så deeet...

Der er mange oberservationsposter med info om dyrelivet.

Så tilbage til overskriften... hvor fedt er det lige at løbe marathon, når maven laver biks... først efter to timer fik jeg 'løst' problemet efter at have fået lidt papir af en iøvrigt flot løbende Michael Bass fra Hamborg... det er sgu første gang, jeg har været på stort ude i busken under et løb.

På sidste billede kan man fornemme, at universets mørke har sænket sig over vinteren her i det nordlige Tyskland.. her kom der tre stavgængere med pandelamper.

Ja.. som nævnt blev løbet en mindre katastrofe for mig, mine ben blev så tunge, at det føltes som om, at jeg ved hvert skridt hev en hel tektonisk plade med mig... så der er vist kun at sige... det er en OM'er... op på thaipigerne igen... (er gået væk fra det med heste ) og tilbage med godt humør til næste løb.

Det er bare deili.

vh. Tor

Min blog om marathon, spiritualitet og mere: http://www.temperance.dk/blog/

pebe
Stjernemedlem

auning
posteringer 178

Skrevet - 18/12/2008 :  18:03:17  Vis profil  Besøg pebe's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor
du skal sgu ikke være så ked af det - du er nu med i 2 fornemme klubber ,den med de 100 marathon og så det meget agtværdige selskab -skovskidernes klub , det er et meget stolt og erfarent medlem der har den ære at byde dig velkommen , jeg har således spredt mine fækalier mange mystiske steder - inde i et krat i den stedlige bypark ligeledes i den nærliggende skov , een gang blev jeg næsten afsløret af et ældre ægtepar der valgte at defilere forbi i gerningsøjeblikket (godt jeg ikke havde min trafikvest på så var jeg blevet spottet ) en anden gang måtte jeg gasblå i hovedet med et panisk blik i øjnene og sveden springende efter at have dueleret med fætteren i en 20 minutters tid , entre en sejlklubs aftrædelsesfaciliteter - denne gang iført trafikvest det vakte en del moro -jeg kunne næsten ikke tale , det blev nærmest en hvæsende bøn da jeg skulle melde anledningen til mit besøg . ja sådan kunne jeg blive ved ,men så bliver det vist for pinligt - kort og godt du er ikke alene du skal blot huske et godt råd fra de ældste i logen - medbring altid papir og kleenex på de lange ture .
God vind

/Peter.
jeg jagter ikke personlige rekorder men personlige sejre
Til toppen af siden

whatwhatwhat
Æresmedlem

Nykøbing F
posteringer 259

Skrevet - 19/12/2008 :  10:43:00  Vis profil  Besøg whatwhatwhat's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Tor

Tillykke med endnu et marathon. Flot, at du blev ved, selvom det var en svær tur.

Det med at skulle i busken - i min optik er det ret utroligt, at du ikke har haft det problem tidligere med dine over 100 marathon. Personligt er jeg nødt til at finde nogle brændenælder at sidde i på en stor del af de længere ture, og ikke så få af de korte. Man skal virkeligt kigge sig for, hvis man går om bag en busk i nærheden af, hvor jeg bor. Det er godt, at jeg bor langt ude på landet, i stedet for i byen.

/Jørgen
Til toppen af siden

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 392

Skrevet - 19/12/2008 :  19:55:32  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii
Hmm var engang med i en tri event med navnet X-Danmark for hold!
Jeg havde den ære at skulle løbe fra Korsør til København over Køge 115 km.
Nærmest på et gadehjørn i det indre København fandt jeg een busk og følgebilen til den anden side, sad jeg så!
Måtte havde hjælp til at komme op igen da der var krampe i benene

Mvh. Ole
www.olecramer.dk

Torr vi ses - trænningen og kroppen er klar igen

Til toppen af siden

Philip Ulrich
Æresmedlem

Vedbæk
posteringer 252

Skrevet - 21/12/2008 :  18:22:05  Vis profil  Besøg Philip Ulrich's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Håber du møder op til socialen den 31. med OK mave. Men ellers velkommen i klubben af "ski..." - jeg prøvede selv dette til dit eget Rudersdal i August. Nogle gange er desperationen bare overvældende.
Til toppen af siden

kirsten frederiksen
Æresmedlem

bønnerup
posteringer 381

Skrevet - 22/12/2008 :  23:16:44  Vis profil  Besøg kirsten frederiksen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
For mange år siden slog jeg for en enkelt gangs skyld en af mine værste konkurrenter i en trikonkurrence. Jeg løb forbi hende, da hun sad på hug et stykke inde i et buskads!!!!

Kfre
Til toppen af siden

davenci
Æresmedlem

Kjellerup
posteringer 663

Skrevet - 23/12/2008 :  09:50:22  Vis profil  Besøg davenci's hjemmeside  Svar med kopi af besked
hej et meget flot indlæg...er du ikke sikke rpå at du også har et syndrom i bukserne...

hehe men go jul tiil dig og alle i andre..

Haile Gerselassie is my shaddow, when the sun is in the front...

"The time is my best friend"
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page