Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Cowbutcher`s Kamp!
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Cowbutcher`s Kamp!
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forrige side | Næste side
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne
Side: af 9

viviansen
Nyt medlem

posteringer 14

Skrevet - 20/03/2010 :  22:05:54  Vis profil  Besøg viviansen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg synes det ser rigtig godt ud både med hastighed og distance! og jeg taler af "bitter" erfaring:-(
Jeg startede ca. samme tid, som dig, 4/1, og løb for 14 dage siden 6 km. Nu er jeg nede med, hvad jeg tror er begyndende skinnebensbetændelse og kan trods løbetest og nye sko ikke løbe 3 km uden smerte:-( så hold du fast i tiden og programmet.... og så eller super godt gået! jeg synes det har været hårdt og jeg "slåes" hverken med overvægt eller diabetes.
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 24/03/2010 :  21:52:50  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja så gav jeg den lige en skalle i dag

Løb 23 minutter ud i en køre, og pardon my French men HOLD KÆFT HVOR DET KØRER

Det gik som en varm kniv igennem smør Det gjorde ondt i mine læg (som sædvaneligt) men er efterhånden ligeglad, da det plejer at gå bedre efter en 15 min. tid..

Uge 10 er nu officielt slut, og må desværre konstatere at målet efter 12 uger IKKE bliver 5km. men nok nærmere de 30 min. løb.. Hastighed er nok noget jeg må arbejde med når programmet er slut..!

____________________________________________________________________________________________________
Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 29/03/2010 :  18:35:42  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja så skete det alligevel.. Jeg blev så enormt træt af de lægmuskler, at jeg valgte at gøre noget aktivt.!! Jeg tog ned i SportMaster, og fik foretaget en såkaldt "Løbetest". Tænkte at det højst kunne resultere i et par indlæg eller lignende Men jeg blev slemt overasket, da det resulterede i et par helt nye løbesko, IGEN Jeg havde åbenbart det som kaldes subpronation, og det i en temmelig alvorlig grad oven i købet

Han startede testen, med at jeg skulle stå med næsten samlede ben, og han ville så, med let adspredte fingre (pegefinger & langemand) placere dem imellem mine ankler. Jeg skulle så bøje i knæene, og halvvejs nede, var hans fingre stødt sammen. Tog så en tur på løbebåndet, hvor der blev filmet close-up på mine fødder, og det så noget akavet ud. Mine ankler, eller deromkring, lignede budding, som bøjede helt vildt, hver gang jeg ramte båndet

Fik så et par sko på, med indre kile, og vupti, nu landede min fod mere eller mindre lige.
Jeg kviede mig lidt for at bløde igen, men fik også forhandlet mig frem til, at jeg ville smide dem tilbage i butikken, hvis det IKKE hjalp, da jeg ville betragte det som bondefangeri, hvis han anbefalede mig et par sko, som IKKE ville hjælpe på mit problem.!!

Skal afsted om en halvanden times tid, og må så se om det måske allerede hjælper fra dag et.

Og til Koustrup, hvis du læser dette, så kom afsted til nærmeste "Testcenter", jeg blev i hvert fald overasket over, hvor skævt jeg løb/landede på mine fødder.!!

____________________________________________________________________________________________________
Til toppen af siden

koustrup
Æresmedlem

København NV
posteringer 249

Skrevet - 30/03/2010 :  10:16:04  Vis profil  Besøg koustrup's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Du kan være helt rolig, jeg læser stadig ;-)

Motivationen er gået væk, netop pga. smerterne - så jeg glæder mig til at komme ud igen, og med et par nye sko!
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 30/03/2010 :  14:58:04  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af koustrup

Du kan være helt rolig, jeg læser stadig ;-)

Motivationen er gået væk, netop pga. smerterne - så jeg glæder mig til at komme ud igen, og med et par nye sko!

Ja for søren, op på hesten igen koustrup Var nemlig også selv ved at køre sur i det pgr. af smerterne, men tog i går eftermiddags lige 4 km. og det næsten uden smerter. De var ihvertfald anderledes end dem jeg har normalt, og mine læg var længe ikke så ømme som de plejer.
Har før haft en superdag, hvor man følte at men snart kunne flyve, så jeg tager ikke munden for fuld efter første tur, men det tyder godt.!!!

Vil nu give det en 14 dags tid, og hvis det bliver bedre er det jo bare toppen, hvis ikke, såeee...?!!!

Til toppen af siden

metteskanderborg
Almindeligt medlem

posteringer 29

Skrevet - 31/03/2010 :  13:40:44  Vis profil  Besøg metteskanderborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej!

Øv med de smerter I har begge to, dem er jeg heldigvis sluppet for.
Håber virkelig I hænger i, det er nemlig nu det igen bliver allerfedest at være løber - med solskin, bare ben, lysegrønne blade på træerne osv.
I morgen har jeg løbet i 1!!!!!!!! helt år, det synes jeg er lidt vildt og hold da op, hvor er jeg stolt af det.
Har løbet på løbebånd de 3 måneder, hvor "mine" skovstier var frosset til is, så føler virkelig jeg er blevet sluppet fri igen
Ville lige forsøge med lidt opmuntring, synes nemlig folk er gode til det herinde!

Forårshilsner fra Mette
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 01/04/2010 :  19:10:56  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så kom dagen

Idag har jeg løbet i 30 minutter, i èt løb, UDEN pauser

Det er bare SÅ vildt!!

Det var egentlig kun meningen at jeg skulle tage (Gå:Løb) 2:26:5 men da jeg havde løbet de 26 minutter, havde jeg stadig så meget overskud, at jeg lige så godt kunne tage det sidste stykke med.

Og selvom alle er ved at være godt trætte af at høre om mine læg, så er det nu 100% et overstået kapitel, da jeg ikke har mærket dem på noget tidspunkt. Hverken før, under eller efter de 30 minutter. Løbetest for the win!

Vil nu betragte begynder-programmet som overstået, og ser frem til et par mdr. med 30min+ løb, hver anden dag.

Skal ud og måle afstanden nu, så jeg kan se, hvor meget jeg skal oppe mig, så jeg kan komme ned på sub30-5 km. inden jeg bestræber mig at komme op på 10 km.

Og nej, dette er IKKE en Aprilsnar.!!!

Til toppen af siden

dohø
Rutineret medlem

Hørning
posteringer 53

Skrevet - 01/04/2010 :  20:20:33  Vis profil  Besøg dohø's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Prøv lige dette link aktivtraening.dk der kan du opmåle din rute (uden at skal ud) under ruteplanlægger(luftfoto (google maps tror jeg)over hele Norden.

Dorthe

Hver løbetur skal have sin egen glæde
Til toppen af siden

Cyp
Rutineret medlem

Herning
posteringer 41

Skrevet - 01/04/2010 :  21:31:27  Vis profil  Besøg Cyp's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Tillykke her fra.
Håber det blev den første, af mange sejre.
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 01/04/2010 :  21:39:31  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja ok, det var så kun 4 km jeg løb på de 30 min. så fart er virkelig noget jeg skal arbejde på. Dog er jeg meget mere selvsikker på, at det nok skal lykkes, da mine smerter er væk.

Kan nu presse meget mere ud af mig selv. Dejligt!!

Lækker side by the way. Vil jeg helt sikkert bruge, når jeg skal planlægge fremtidige ruter.

Og tak for ordene Cyp
Til toppen af siden

starbæk
Almindeligt medlem

posteringer 22

Skrevet - 02/04/2010 :  10:59:09  Vis profil  Besøg starbæk's hjemmeside  Svar med kopi af besked
TILLYKKE!!!

Det er super flot.

Hvad bedre er, at dine smerter er væk. Så er det forhåbentlig en større fornøjelse at løbe turerne. Nu er foråret og solen også på vej. Det er skønt.

Det er sku godt gået!!
Til toppen af siden

metteskanderborg
Almindeligt medlem

posteringer 29

Skrevet - 02/04/2010 :  20:31:20  Vis profil  Besøg metteskanderborg's hjemmeside  Svar med kopi af besked
TILLYKKE!!!!!!

Til toppen af siden

koustrup
Æresmedlem

København NV
posteringer 249

Skrevet - 03/04/2010 :  07:45:41  Vis profil  Besøg koustrup's hjemmeside  Svar med kopi af besked
SÅDAN!!!!!! Hvad sagde vi? :-)

Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 03/04/2010 :  19:53:55  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Tak mange tak for alle de skulderklap

Er nu startet næste fase, som hedder opgradering til 5km, og senere til sub5km. Tog idag 4½ km. og det bliver det nok også de næste par gange. Satser på at jeg kommer op på 5km. næste uge engang. Men den tid den sorg.

Til toppen af siden

koustrup
Æresmedlem

København NV
posteringer 249

Skrevet - 12/04/2010 :  16:42:14  Vis profil  Besøg koustrup's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvordan går det?
Til toppen af siden
Side: af 9 Tidligere emne Emne Næste emne  
Forrige side | Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page