| Forfatter |
Emne  |
|
Jesper
Æresmedlem

Randers
posteringer 700 |
Skrevet - 24/01/2010 : 18:14:58
|
Tak til ALLE i Vejle for et FANTASTISK godt, sjovt, hårdt, koldt og hyggeligt løb.
En ny vintertradition så forhåbentlig dagens lys idag. Allerede for man trådte ind i DGI huset i Vejle fornemmede man, at nogen stort var under opsejling.
Der var dækket op til kæmpe morgenbord, med hvad dertil hører. Rummet osede af hospital, da der vimsede en stort antal læger og sygeplejersker rundt - og Dr Nielsen var også tilstede.
Ruten var en helt flad ud/hjem rute langs Vejle Ådal. "Der blæst' en vældig vind, den daw ud fra west" sådan starter en ældre sang med de Nattergale - desværre valgte vinden idag at komme fra øst. Det betød at den isnende kulde ramte os i ansigterne på vejen hjem. Dette sammen med det isede og snefyldte underlag, gjorde at turen var godt hård.
Heldigvis hjalp det at komme til de velassorterede depoter, hvor der næsten herskede roligan-stemning blandt depot-bestyrerne. Depoterne indeholdt alt fra slik, flødeboller, hjemmebag, koldt og vart og så selvfølgelig Dr Nielsen. Og ude ved vendepunktet var der endda mulighed for "nye knogler"
Tusind tak til alle jer ved depoterne - I var med til at gøre til den en rigtig dejlig tur og få hjemturen til at føles en lille smule kortere...
Efter løbet fik vi den obligatoriske medalje og en goodiebag med specialøl fra Vejle bryghus, en lille massageolie, en lille Dr Nielsen og slik mm.
Inde i DGI huset var der igen linet op med sodavand, kaffe og hjemmebag, chips, slik og meget andet.
Efter et bad (med masser af varmt vand ) var der kæmpe buffet med rigtig lækker salat, tarteletter, ribbensteg og og og
1000 mange tak til alle... håber I laver løbet igen næste år.
****** 6 stjerne herfra.
med løbevenlig hilsen
Jesper (http://like2run.dk)
"Pain is temporary - Pride is forever" |
|
|
Paula
Stjernemedlem

Vejle
posteringer 81 |
Skrevet - 24/01/2010 : 18:26:46
|
Deltog også i Dr. Nielsens Vinterhygge Maraton i dag, og kan kun til slutte mig Jespers ord 100%! Alt klappede set fra en deltagers synsvinkel. Fantastiske depoter! STOR ROS TIL ALLE I VEJLE IF, SOM VAR MED TIL AT GØRE EN RIGTIG KOLD DAG TIL EN VARM OPLEVELSE! KH Rie |
 |
|
|
Hoberg
Rutineret medlem

Randers NØ
posteringer 42 |
Skrevet - 24/01/2010 : 18:36:12
|
Ja så sidder man her og er DR NIELSEN BITTER over, at man var for sent ude med tilmeldingen Havde nu ikke fri alligevel meeeen, jeg SKAL med næste gang/år 
Vh.
Torben |
 |
|
|
lasseandersenodense
Æresmedlem

odense
posteringer 646 |
|
|
Jesper
Æresmedlem

Randers
posteringer 700 |
Skrevet - 24/01/2010 : 19:54:40
|
Lige et par stemningsbilleder taget med mobil på vejen rundt...
 DUUL drengene tog fusen på Kim Smitt og mødte op for at fejre hans indtræden i Klub.100
 Tor igang med kameraet inden start
 Flot udsigt langs Ådalen
 Depot med alt hvad hjertet begærer
 Enkelte steder var stien væk i fygesne (bagerst ses Michael Hjulbenet Nielsen) - der er ingen grund til at tage til Grønland for at løbe på indlandsisen, Vejle Ådal byder på samme muligheder
 Ved vendepunktet var der mulighed for nye knogler
 Det store depot ved vendestedet
 Tor på vej ud mod vendepunktet
 Den rigtige Dr Nielsen med hjælper
 Karim kommer i mål ved DGI huset
 Depoterne skal fyldes efter en hård vintertur
 De lune retter
 Tillykke til Klub 100-marathon's nyeste medlem Kim Smitt & frue
med løbevenlig hilsen
Jesper (http://like2run.dk)
"Pain is temporary - Pride is forever" |
 |
|
|
Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3148 |
Skrevet - 24/01/2010 : 20:00:01
|
Jeg siger også tak for et helt igennem perfekt og MEGET hyggeligt arrangement. Og et hårdt marathonløb grundet vejrliget.
Tak også til Jesper for sine billeder... mine kommer desværre nok først imorgen, jeg har stadig voldsomt ondt i maven og kan næppe arbejde med beretningen idag.
vh. Tor
My marathons - stories, pictures and videos: http://www.temperance.dk/blog/
|
 |
|
|
Tillidsmose
Stjernemedlem

Horsens
posteringer 133 |
Skrevet - 24/01/2010 : 20:39:51
|
Hej alle Jesper rammer plet med sine rosende ord. Jeg skal ikke gentage dem.
Jeg vil blot konstatere at i dag sparede jeg 20.000 kr ved at løbe i vejle i stedet for at løbe på Grønland. MVH.
Lars Mose |
 |
|
|
Roland Christiansen
Æresmedlem

Vejle
posteringer 369 |
|
|
dth
Æresmedlem

Århus
posteringer 205 |
Skrevet - 24/01/2010 : 22:19:39
|
Jespers fine beskrivelse og billeder dækker også min rigtig gode oplevelse i dag. Det var et meget fint arrangement, hvor alt klappede, og som deltager følte man sig virkelig i fokus lige fra nummerudlevering, ude ved depoterne og ved den efterfølgende fællesspisning. Takker for en dejlig dag i Vejle. Vh Dorrit |
 |
|
|
lasseandersenodense
Æresmedlem

odense
posteringer 646 |
|
|
Lillian Kofod
Aspirant
Vejle
posteringer 3 |
Skrevet - 25/01/2010 : 09:32:23
|
| Det var www.vejlenettv.dk som var ude at filme på ruten. |
 |
|
|
carlos
Stjernemedlem

Herning
posteringer 103 |
Skrevet - 25/01/2010 : 10:22:14
|
Jeg kan også kun tilslutte mig de rosende ord, mit livs hårdeste koldeste og længste marathon. Dejlig afslutning med super middag og velfortjent øl. Et lille minus vil jeg dog komme med, min makker og jeg (som i dagens anledning havde fået startnr. påtrykt navnene Berit og Lisbeth fra et ½ m løb) måtte selv ind i kontrolrum og selv huske vores tid så vi kunne få det skrevet på diplomet Da man åbenbart ikke havde fået noteret dette !! Dr. Nielsen mfl. var fin sponsor på løbet, måske der næste år kunne blive råd til at få lavet startnr. med stregkode.
Men ellers en perfekt dag, som mange er gået glip af. |
 |
|
|
Hestkjaer
Rutineret medlem

København S
posteringer 46 |
Skrevet - 25/01/2010 : 13:40:02
|
Kan også kun tilslutte mig med rosende ord. Perfekt og hyggeligt løb og STOR ros til depotbestyrerne, da der jo ikke var så mange tilskuere var deres opbakning og det gode udvalg med til at gøre det til en super oplevelse:O)
På bagkant er jeg glad for at jeg tog en hurtig belslutning og kastede mig ud i denne marathon.
Fandt lige linket til TV Syd, marathon kommer efter dem med spinning:http://www.tvsyd.dk/artikel/37275?autoplay=1
Og tillykke til Kim med nr.100
Mvh Klaus |
 |
|
|
nielshp
Rutineret medlem

Vejle
posteringer 45 |
Skrevet - 25/01/2010 : 15:54:11
|
Kære deltagere,
Som medarrangør kan jeg vist kun sige:
Tak for de flotte ord, vi er meget begejstrede over at det forløb så godt, er vel altid lidt nervøs over at prøve kræfter med et sådant arrangement.
Et lille minus var at strimmeluret gik lidt "kold" undervejs, men vi vil forsøge i dag eller i morgen at få stykket en resultatliste sammen. Diplomer: Det bliver muligt at printe diplom ud og selv udfylde det med din tid.
Og næste gang skal vi huske at have 1,5 l. cola per deltager Drikker ikke selv sådanne læskedrikke, så blev noget overrasket over forbruget!
Link til diverse billeder og medier finder du på: www.vejlelober.dk
Vi ses forhåbentligt til næste Dr.Nielsen?
Hilsen Dr. Niels(en) |
 |
|
|
Torr
Æresmedlem

Denmark
posteringer 3148 |
|
|
Mogens
Æresmedlem

Aars
posteringer 461 |
Skrevet - 25/01/2010 : 22:11:07
|
Hej Dr. Nielsen m.fl.
Jeg er helt sikkert klar til næste år igen. Det var en super oplevelse i gav os i Vejle ådal. Gode depoter masser af ting at vælge mellem, og masser af glade bestyrer til trods for kulden. Der var IKKE noget som helst der ikke bare var i top. STOR ROS TIL ALLE, TAK!
Det frister lidt at køre til Vejle og gentage turen en dejlig sommerdag. Det må være rigtig flot ud gennem helle ådalen. 
Vi ses
Mogens Pedersen www.mogenslober.dk |
 |
|
Emne  |
|