Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Import til Sportstrack
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Pulstræning/pulsure
 Import til Sportstrack
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

tdalle
Aspirant

Ishøj
posteringer 4

Skrevet - 30/01/2010 :  11:30:39  Vis profil  Besøg tdalle's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa,

Jeg har fået et lille problem :-)

Jeg købte i oktober 2009 Garmin 405 og er rigtig godt tilfreds med det og det fungerer upåklageligt !

Jeg har indtil videre "bare" brugt TC og GC, men har så hørt om sportstrack, hvilket jeg så har hentet og det ser "spændende" ud og har nogle gode, ting som jeg gerne vil bruge, men så kommer mit lille problem :-)

Jeg vil gerne have alle mine data med over i Sportstrack, men når jeg overfører fra uret tager den kun de sidste 15 ture :-(

Håber der er nogen der kan hjælpe mig !!!

På forhånd tak
Thomas

draagaam
Rutineret medlem

Viborg
posteringer 33

Skrevet - 30/01/2010 :  13:38:15  Vis profil  Besøg draagaam's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Thomas

Du kan tage en af gangen i TC og GC og eksporter som TCX
og så import i Sportstrack, så får du det hele med

Med venlig hilsen
Kim Viborg
Smerte er svaghed på vej ud af kroppen!
Til toppen af siden

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2286

Skrevet - 30/01/2010 :  13:38:30  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg mener der findes et plugin der kan konventere dine gamle dataer til data sportstrack kan bruge.
Du finder det på sport tracks hjemmeside under dowenload og plugin.
Der finder du også mange andre spændende ting

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

tdalle
Aspirant

Ishøj
posteringer 4

Skrevet - 30/01/2010 :  13:44:12  Vis profil  Besøg tdalle's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Takker !!

Det vil jeg prøve !!!
Til toppen af siden

Hibbo
Rutineret medlem

Århus
posteringer 58

Skrevet - 30/01/2010 :  15:25:19  Vis profil  Besøg Hibbo's hjemmeside  Svar med kopi af besked
I Training Center vælger du Fil - Eksport - Historik (gem f.eks. på skrivebordet)

I sporttracks går du ind i Import - Mappe og find filen, som du gemte på skrivebordet, og vælg næste og færdig. Så skulle du gerne have alle træningsture ført over i ST
Til toppen af siden

tdalle
Aspirant

Ishøj
posteringer 4

Skrevet - 31/01/2010 :  10:07:56  Vis profil  Besøg tdalle's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg takker !

Så har jeg fået det overført

Det var jo meget nemt
Til toppen af siden

Christian Bak
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 155

Skrevet - 29/07/2010 :  20:49:10  Vis profil  Besøg Christian Bak's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har samme problem.

Hver gang jeg overfører fra G305 til Sportstrack tager den kun de sidste 10-15 løb med. Resten skal jeg til at hente fra Garmin Training Center og kopiere til skrivebordet hvorefter jeg så kan importere dem derfra. Det kan da vel ikke passe at man skal gøre sådan hver eneste gang man vil overføre?
Til toppen af siden

Karl Erik
Rutineret medlem

Hirtshals
posteringer 64

Skrevet - 30/07/2010 :  01:28:35  Vis profil  Besøg Karl Erik's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg ved godt du har et 305 men det fungerer sikkert på nogenlunde samme måde som med mit 405.

Løbene overføres til computeren af programmet Garmin ANT Agent, her ligger der en 10-15 løb. Dem kan du vælge at få overført til TC eller GC automatisk. Hvis du bruger SportTracks skal du starte importen manuelt. Men da importen sker fra Garmin ANT Agent, får du kun de sidste 10-15 løb med.

Løb der ligger længere tilbage skal kopieres som du beskriver.

Karl Erik
Medlem af Løbeklubben Havstrygerne
Til toppen af siden

Christian Bak
Stjernemedlem

Aalborg
posteringer 155

Skrevet - 30/07/2010 :  07:38:25  Vis profil  Besøg Christian Bak's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Karl Erik

Jeg ved godt du har et 305 men det fungerer sikkert på nogenlunde samme måde som med mit 405.

Løbene overføres til computeren af programmet Garmin ANT Agent, her ligger der en 10-15 løb. Dem kan du vælge at få overført til TC eller GC automatisk. Hvis du bruger SportTracks skal du starte importen manuelt. Men da importen sker fra Garmin ANT Agent, får du kun de sidste 10-15 løb med.

Løb der ligger længere tilbage skal kopieres som du beskriver.

Karl Erik

Ok, tak for det.

Det er en lidt besværlig måde at overføre på men hvis det ikke kan være anderledes må man jo leve med det...

Til toppen af siden

Karl Erik
Rutineret medlem

Hirtshals
posteringer 64

Skrevet - 30/07/2010 :  08:06:08  Vis profil  Besøg Karl Erik's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Du kan jo også bare importere i SportTracks lidt oftere! Jeg bruger kun det program og importere hver eller hver anden gang jeg har været ude at løbe.

Karl Erik
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page