| Forfatter |
Emne  |
|
|
PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25 |
Skrevet - 22/07/2010 : 10:23:10
|
Hej
Jeg har været meget trofast mht til skovalg, og har løbet Asics de sidste 3-4 år.
Det startede med GT-2110, GT-2120, GT-2130, GT-2140 og nu har jeg lige fået et par GT-2150.
Desværre har jeg oplevet problemer med både GT-2140 og GT-2150. De har begge givet mig vabler på hælen. Jeg har løst problemet, med at skifte sålen ud, med de gamle fra GT-2130.
Dvs sålerne fra mine gamle GT-2130, er nu på vej ned i det 3. par sko. Hrmm mon ikke snart de er udtjent ;)
Kan man købe en anden type sål nogensteder?
Er der andre der har oplevet samme problemer med GT serien?
|
|
|
hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282 |
Skrevet - 22/07/2010 : 10:58:18
|
Ja problemet er at sålerne er behandlet med noget anti baktieri så skoene ikke kommer til at lugte. Prøv at vaske sålerne. Efter et stykke tid er impreneringen slidt af og det med vabler høre op, så du kan også sætte et stykke plaster på din hæl og i fod svangen.
Nye såler kan også købes
Bib bib jeg er løbet |
 |
|
|
PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25 |
Skrevet - 22/07/2010 : 14:51:38
|
quote: Oprindelig indsendt af hjulben
Ja problemet er at sålerne er behandlet med noget anti baktieri så skoene ikke kommer til at lugte. Prøv at vaske sålerne. Efter et stykke tid er impreneringen slidt af og det med vabler høre op, så du kan også sætte et stykke plaster på din hæl og i fod svangen.
Nye såler kan også købes
Bib bib jeg er løbet
Hej Hjulben
Tak for svaret
Vil straks prøve at vaske dem :)
Går ud fra de bare skal med i vaskemaskinen på 30 grader?
|
 |
|
|
Jauvert
Æresmedlem

København S
posteringer 503 |
Skrevet - 24/07/2010 : 09:41:33
|
Hej
Fik ide fra Hjulben. Men hvorfor ikke, når dine 2150 er slidt op, finde et par løbesko der passer din fod bedre?
Mvh Jens www.nettraening.dk |
 |
|
|
PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25 |
Skrevet - 24/07/2010 : 10:16:47
|
quote: Oprindelig indsendt af Jauvert
Hej
Fik ide fra Hjulben. Men hvorfor ikke, når dine 2150 er slidt op, finde et par løbesko der passer din fod bedre?
Mvh Jens www.nettraening.dk
Det vil naturligvis være mest optimalt, men som jeg har forstået det, er det blot sålen der er problemer med...
Vil dog alligevel prøve en anden model, næste gang der er tid til nye sko :)
|
 |
|
|
hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282 |
Skrevet - 28/07/2010 : 16:30:11
|
Skoen passer jo, jeg er sikker på at det blot er fordi de har behandlet sålerne.
Der er vel også noget tøj der bliver behandlet med anti bakteriel, giver det også noget ubehag?
Bib bib jeg er løbet
Bib bib jeg er løbet |
 |
|
| |
Emne  |
|