Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Problemer med Asics GT2140/GT2150
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Udstyr
 Problemer med Asics GT2140/GT2150
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25

Skrevet - 22/07/2010 :  10:23:10  Vis profil  Besøg PleX's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

Jeg har været meget trofast mht til skovalg, og har løbet Asics de sidste 3-4 år.

Det startede med GT-2110, GT-2120, GT-2130, GT-2140 og nu har jeg lige fået et par GT-2150.

Desværre har jeg oplevet problemer med både GT-2140 og GT-2150. De har begge givet mig vabler på hælen. Jeg har løst problemet, med at skifte sålen ud, med de gamle fra GT-2130.

Dvs sålerne fra mine gamle GT-2130, er nu på vej ned i det 3. par sko. Hrmm mon ikke snart de er udtjent ;)

Kan man købe en anden type sål nogensteder?

Er der andre der har oplevet samme problemer med GT serien?

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282

Skrevet - 22/07/2010 :  10:58:18  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja problemet er at sålerne er behandlet med noget anti baktieri så skoene ikke kommer til at lugte.
Prøv at vaske sålerne. Efter et stykke tid er impreneringen slidt af og det med vabler høre op, så du kan også sætte et stykke plaster på din hæl og i fod svangen.

Nye såler kan også købes

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25

Skrevet - 22/07/2010 :  14:51:38  Vis profil  Besøg PleX's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af hjulben

Ja problemet er at sålerne er behandlet med noget anti baktieri så skoene ikke kommer til at lugte.
Prøv at vaske sålerne. Efter et stykke tid er impreneringen slidt af og det med vabler høre op, så du kan også sætte et stykke plaster på din hæl og i fod svangen.

Nye såler kan også købes

Bib bib jeg er løbet

Hej Hjulben

Tak for svaret

Vil straks prøve at vaske dem :)

Går ud fra de bare skal med i vaskemaskinen på 30 grader?

Til toppen af siden

Jauvert
Æresmedlem

København S
posteringer 503

Skrevet - 24/07/2010 :  09:41:33  Vis profil  Besøg Jauvert's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

Fik ide fra Hjulben. Men hvorfor ikke, når dine 2150 er slidt op, finde et par løbesko der passer din fod bedre?

Mvh Jens
www.nettraening.dk
Til toppen af siden

PleX
Almindeligt medlem

posteringer 25

Skrevet - 24/07/2010 :  10:16:47  Vis profil  Besøg PleX's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Jauvert

Hej

Fik ide fra Hjulben. Men hvorfor ikke, når dine 2150 er slidt op, finde et par løbesko der passer din fod bedre?

Mvh Jens
www.nettraening.dk

Det vil naturligvis være mest optimalt, men som jeg har forstået det, er det blot sålen der er problemer med...

Vil dog alligevel prøve en anden model, næste gang der er tid til nye sko :)
Til toppen af siden

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282

Skrevet - 28/07/2010 :  16:30:11  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Skoen passer jo, jeg er sikker på at det blot er fordi de har behandlet sålerne.

Der er vel også noget tøj der bliver behandlet med anti bakteriel, giver det også noget ubehag?

Bib bib jeg er løbet

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page