| Forfatter |
Emne  |
|
|
Toobyy
Aspirant
posteringer 2 |
Skrevet - 26/07/2010 : 16:41:19
|
Heysa alle sammen.
Mit navn er Tobias og er fuldstændig ny til marathon. Det holder mig dog ikke fra at sætte mig det mål at ville deltag og gennemføre NY Marathon om 2 år. Min eneste erfaring er en god kondi, løber ofte men overhovedet ikke i nærheden af 41 km, er nok mere bygget til sprint.
Men som sagt har jeg sat mig det mål og skal nok nå det.. Sig endelig hvad i syntes og om jeg er helt skør.
Jeg må hellere igang. tak på forhånd. Toby |
|
|
poulsen
Stjernemedlem

Århus
posteringer 154 |
Skrevet - 26/07/2010 : 17:07:14
|
| Det bliver nok en større udfordring at få fat i et startnummer end at gennemføre distancen. De fleste marathon-debutanter bruger vel 6-8 mdr. på forberedelse til deres debut, så du burde snildt kunne klare det |
 |
|
|
hjulben
Æresmedlem

posteringer 2286 |
Skrevet - 27/07/2010 : 10:06:55
|
Med så god orberedelses tid, der kan du godt løbe et marathon. Et startnummer til NY, kan dog blive en udfordring, så det vil jeg da råde dig til at fremskaffe først, ellers findes der jo mange andre marathonløb der er gode
Bib bib jeg er løbet |
 |
|
|
nunobow
Æresmedlem

Odense V
posteringer 227 |
Skrevet - 27/07/2010 : 15:57:49
|
http://www.marathon.dk/rejser/rejse.asp?d=True&id=20
Marathon Travel har åben for forhåndsreservationer for 2012, men du skal nok være hurtigt ude, som de 2 andre er inde på.
Tidsmæssigt er 2 år "mere end rigeligt" til at opbygge en rigtig solid base for at løbe et godt marathon.
Held og lykke - og god fornøjelse.
/nunobow |
 |
|
|
josi
Æresmedlem

Tommerup
posteringer 399 |
Skrevet - 27/07/2010 : 18:59:00
|
Hej Tobias.
2 år lyder som en fornuftig tidshorisont. Så har du også tid til at finde ud af at et marathon er 42,195 km ....
Held og lykke med projektet, og som de andre er inde på, find ud af det med startnummeret hvis det lige akkurat skal være New York. Personligt ville jeg nok vælge et andet storbymarathon som mit første (Hamborg, Berlin, København....), du kommer nemlig sandsynligvis til at være helt smadret i slutningen af løbet. Så kunne du løbe NY når du har fået mere rutine, og derved kan nyde løbet bedre. Sådan er det for mit vedkommende. Jeg skal løbe NY i år, det bliver mit marathon nr 24, og det skal løbes i "hyggetempo", så jeg får den fulde oplevelse af byen og tilskuerne. Hvis du starter træningen nu kan du sagtens løbe marathon til foråret, og dermed nå 2-3 stk inden NY 2012. Bare en ide...
Hilsen
Thomas |
 |
|
|
Toobyy
Aspirant
posteringer 2 |
Skrevet - 28/07/2010 : 13:47:32
|
hey gutter.
Beklager har haft nogle internet problemer.
Jeg er i fuld gang med træningen, har planer om at deltage i grenå marathon her næste måned dog vil jeg starte ud med et halvt marathon. Men glæder mig helt vildt til at komme ordentlig igang.
Mange tak for svarene. Hilsen Toby |
 |
|
| |
Emne  |
|