| Forfatter |
Emne  |
|
|
danielgt89
Aspirant
aabenraa
posteringer 4 |
Skrevet - 28/07/2010 : 15:50:27
|
Jeg har indtil videre brugt applicationen "runkeeper pro" på min iPhone til mit løb. Og er blevet enig med mig selv om at det er på tide at anskaffe sig et ur. Jeg leder efter et ur der kan vise: fart(min pr. km), længde, tid og puls, går udfra de fleste kan det. Har ikke rigtigt styr på den slags ure og da det er mit første vil jeg gerne lave en god investering. Ser ikke mig selv som en nybegynder, så vil gerne have det kan holde en del tid og hjælpe med at gøre min træning bedre. Ville bestemt ikke klage vis prisen lagde under de 2000,- men vis der er et fantastisk ur med en højere pris vil jeg da også gerne høre det forslag.
vis der skal bruges flere informationer om noget så skriv endelig, er som sagt rookie på ur stadiet :)
På forhånd tak.
Daniel |
|
|
sorhol
Æresmedlem

Helsinge
posteringer 653 |
Skrevet - 28/07/2010 : 17:35:39
|
Hej Daniel,
Garmin 305 - du får ikke bedre til pengene.
Garmin 310 er lidt bedre på visse punkter (ikke mange), men også dyrere.
Glem alt andet end Garmin. |
 |
|
|
Raisins
Nyt medlem

Århus
posteringer 5 |
Skrevet - 28/07/2010 : 17:44:10
|
Jeg kan varmt anbefale Forerunner 305.
Jeg købte det i juni som mit første pulsur i Løberen. Det virker upåklageligt og har de ting, som du efterspørger. Den unge eksepdient, som solgte mig det, fortalte, at han havde haft sit mere end to år og stadig var godt tilfreds. Jeg kan godt godt lide, at man kan opstille forskellige menuer, hvor man bestemmer om man vil se puls, distance, tid eller andet.
Det koster 1200 kr i Løberen :-)
Rettede det til urets titel til 305 (ved ikke lige hvad jeg tænkte før ) |
 |
|
|
Brandmanden
Æresmedlem

Haderslev
posteringer 504 |
Skrevet - 28/07/2010 : 19:42:20
|
Det er jo religion eller kærlighed du roder i 
Det er jo med pulsure som med alt andet der findes flere varianter af. Nogle sværger til det ene, og andre til det andet. Personligt har jeg prøvet både Polar (uden GPS) og Garmin 305. Jeg kan helt klart tilslutte mig Garmin 305. Ufattelig brugervenligt, og nemt at lære at kende selv detaljer og avancerede funktioner i, stort tydeligt display og meget meget nøjagtigt. Et godt køb. Forerunner 320 som Raisins beskriver kender jeg ikke, og tror der er tale om en tastefejl.
Henrik
Jeg gør hvad jeg siger...Jeg holder hvad jeg lover. |
 |
|
|
kramme
Æresmedlem

Frederikshavn
posteringer 330 |
Skrevet - 29/07/2010 : 12:06:56
|
FR 305 Der findes vist ingen utilfredse brugere af dette super ur
løbs/livs-nyder.
"They say you can't run away from your troubles. I say that you can." John Bingham, The Courage to Start |
 |
|
| |
Emne  |
|