Jeg er endnu engang igen igen igen igen igen gået igang med begynder programmet og er kun nået til midt i uge 2 :P jeg prøvede lige idag de sidste 2 minutter jeg skulle løbe at løbe op af en lille bitte bakke. ja den var lille nærmest bare et bump i vejen hehe MEN den lille bakke kørte mig HELT flad. hvordan kan det være? jeg havde løbet 2 minutter for inden og gået 4 minutter og derefter skulle jeg lige prøve den lille bakke. jeg mistede total pusten og var VIRKELIG ved at gå kold og jeg løb ikke særlig hurtig løb bare stille og rolig. er det fordi jeg ikke er vand til at løbe endnu at jeg blev flad? og skal jeg vente lidt med de bakker også selvom de bare er et bump i vejen :P
Du skal fortsætte med at løbe i varieret terræn, men der går noget tid inden du og din krop har vænnet jer til at løbe. Accepter at der er gode og dårlige dage. Tålmodig og vedholdenhed er nødvendigt, pludseligt en dag tænker du ikke over det og løb er blevet en del af din hverdag
Ja det er sgu hårdt at komme i gang med løb.. Men nå en halv gammel diabetiker, eksryger og dedikeret gamer som mig kan gennemføre begynderprogrammet (dog tog det lidt længere tid end de 12 uger) så kan du også.
Der er nok ikke meget hjælp at hente når jeg siger det ikke bliver meget nemmere ved mig var det altid sådan at når jeg havde løbet 3/4 af turen, var den sidste kvarte umådelig hård. var flere gange ved at give op. Og sådan var det generelt hele vejen igennem forløbet, men det er vel også der man "presser citronen"
Så op på hesten, og må sgu tage hatten af for du gennemfører det i ujævnt terræn. Jeg gjorde det på landevej, og syntes det var hårdt nok
____________________________________________________________________________________________________ Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje
Nu er det jo en del hårdere at løbe op ad bakker så det er der vist ikke noget mærkeligt i. De kan være ret svært at finde det "rigtige" tempo - det kan hurtig komme til at føles som om propperne er ved at springe
Derudover belaster man også typisk kroppen lidt anderledes end ved alm løb....