Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - små bakker gør mig flad?
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 små bakker gør mig flad?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Dummiz
Rutineret medlem

Aalborg
posteringer 34

Skrevet - 22/07/2010 :  23:39:00  Vis profil  Besøg Dummiz's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa alle sammen.

Jeg er endnu engang igen igen igen igen igen gået igang med begynder programmet og er kun nået til midt i uge 2 :P jeg prøvede lige idag de sidste 2 minutter jeg skulle løbe at løbe op af en lille bitte bakke. ja den var lille nærmest bare et bump i vejen hehe MEN den lille bakke kørte mig HELT flad. hvordan kan det være? jeg havde løbet 2 minutter for inden og gået 4 minutter og derefter skulle jeg lige prøve den lille bakke. jeg mistede total pusten og var VIRKELIG ved at gå kold og jeg løb ikke særlig hurtig løb bare stille og rolig. er det fordi jeg ikke er vand til at løbe endnu at jeg blev flad? og skal jeg vente lidt med de bakker også selvom de bare er et bump i vejen :P

Med venlig hilsen

Dennis Hansen

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282

Skrevet - 23/07/2010 :  06:11:41  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Du skal fortsætte med at løbe i varieret terræn, men der går noget tid inden du og din krop har vænnet jer til at løbe. Accepter at der er gode og dårlige dage. Tålmodig og vedholdenhed er nødvendigt, pludseligt en dag tænker du ikke over det og løb er blevet en del af din hverdag

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 23/07/2010 :  11:03:57  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
You can do it Dummiz..!!!

Ja det er sgu hårdt at komme i gang med løb.. Men nå en halv gammel diabetiker, eksryger og dedikeret gamer som mig kan gennemføre begynderprogrammet (dog tog det lidt længere tid end de 12 uger) så kan du også.

Der er nok ikke meget hjælp at hente når jeg siger det ikke bliver meget nemmere ved mig var det altid sådan at når jeg havde løbet 3/4 af turen, var den sidste kvarte umådelig hård. var flere gange ved at give op. Og sådan var det generelt hele vejen igennem forløbet, men det er vel også der man "presser citronen"

Så op på hesten, og må sgu tage hatten af for du gennemfører det i ujævnt terræn. Jeg gjorde det på landevej, og syntes det var hårdt nok

____________________________________________________________________________________________________
Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje
Til toppen af siden

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282

Skrevet - 23/07/2010 :  11:20:04  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvis det kan trøste vil det føles hårdt hver gang man vil øge formen

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

soeren76
Stjernemedlem

Taastrup
posteringer 78

Skrevet - 26/07/2010 :  10:52:31  Vis profil  Besøg soeren76's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Nu er det jo en del hårdere at løbe op ad bakker så det er der vist ikke noget mærkeligt i. De kan være ret svært at finde det "rigtige" tempo - det kan hurtig komme til at føles som om propperne er ved at springe

Derudover belaster man også typisk kroppen lidt anderledes end ved alm løb....
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page